Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
بررسی پرونده رد صلاحیت شدگان انتخابات شوراها تا پایان امشب / فرصت 3 روزه رد صلاحیت شدگان. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 28 اردیبهشت 1392 ساعت 13:28 بازدیدها:2582 مرتبه

نکو : بررسی پرونده ردصلاحیت شدگان انتخابات شوراها تا پایان امشب/ فرصت ۳روزه رد شدگان برای اعتراض.  
سخنگوی‌هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با بیان اینکه در حال بررسی محتویات پرونده رد صلاحیت شدگان هستیم و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، گفت:

تا ساعات پایانی امشب جلسات ما ادامه دارد. ابراهیم نکو سخنگوی‌هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران , با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در استان تهران،‌ گفت: در حال بررسی محتویات پرونده رد صلاحیت شدگان هستیم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده ایم و تا ساعات پایانی امشب جلسات ما ادامه دارد و بنا داریم جمع بندی نهایی از پرونده ها را انجام دهیم.

وی افزود:شیوه کار ما در هیئت نظارت استان تهران این است که بعد از بررسی پرونده‌ها، نقاط مثبت و منفی را یاداشت می‌کنیم و در نهایت بعد از جمع‌بندی، رای‌گیری برای رد یا تایید افراد انجام می دهیم و نتیجه را به افراد ابلاغ خواهیم کرد.

سخنگوی‌ هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم‌که تا پایان امروز جمع بندی پرونده ها را انجام دهیم، اما در غیر این صورت بررسی‌های ما تا قبل از ظهر فردا به اتمام خواهد رسید و به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

نکو تصریح کرد: البته بعد از اعلام رد صلاحیت به داوطلبان در استان تهران، آنها سه روز فرصت دارند تا اعتراضات خود را به هیئت مرکزی اعلام کنند و این هیئت تا اول خرداد برای رسیدگی به این اعتراض ها فرصت دارد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

357امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5181این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45362این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415481کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 18 مهمان حاضر
IP شما: 18.222.21.30
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403