Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کولیوند: 95 درصد کاندیداهای شورای شهر تائید صلاحیت شدند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 29 اردیبهشت 1392 ساعت 12:08 بازدیدها:2668 مرتبه

کولیوند: 95 درصد کاندیدا‌های شورای شهر تایید شده‌اند.

 رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور با بیان اینکه صلاحیت 90 تا 95 درصد کاندیدا‌ها تایید شده است، گفت: از روز گذشته اسامی تایید صلاحیت شدگان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ شده است.

 

محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد: بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها انتخابات شورای شهر در هیات‌های اجرایی منجر به تایید یا رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان شد؛ آنهایی که تایید صلاحیت شده‌اند باید از هیات‌ نظارت نیز تاییدیه بگیرند، داوطلبان شوراها در بخش، صلاحیت‌شان در هیات نظارت همان بخش و داوطلبان شوراها در شهرستان‌ها، در هیات نظارت همان شهرستان بررسی شد.

وی افزود: بر این اساس هیات‌های نظارت در سراسر کشور روز گذشته بررسی صلاحیت تایید شدگان هیات‌های اجرایی را به اتمام رساندند و اسامی برای ابلاغ به داوطلبان به فرمانداری‌ها اعلام شده است. بر این اساس می‌توان گفت که 90 تا 95 درصد کاندیدا‌ها تایید صلاحیت شده‌اند.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور توضیح داد: در انتخابات این دوره شوراها 300 هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 3000 شکایات به هیات‌های نظارت در مورد روند بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها در هیات‌های اجرایی رسیده است در واقع تنها یک درصد کاندیدا‌ها نسبت به بررسی صلاحیت‌شان اعتراض داشتند.

کولیوند ادامه داد: در حال حاضر آن دسته از نامزد‌هایی که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی رد شده است اگر در بخش باشند مستقیم در هیات‌های نظارت شهرستان و اگر در شهر باشند مستقیم به هیات‌های عالی نظارت استان صلاحیت ‌مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اکنون این روال در حال بررسی است و این افراد تا سه خرداد فرصت شکایت دارند. چهار خرداد اسامی کاندیدا‌هایی که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرای رد شد و لی در هیات‌های نظارت تایید شد از طریق فرمانداری و بخش‌داری‌ها به آنها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: از زمان چهارم خرداد تکلیف فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تقریبا روشن می‌شود و آنها لیست تایید شدگان صلاحیت را برای عموم چاپ می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسانی که صلاحیت‌شان در هیات‌های نظارت استان رد شده باشد می‌توانند مجددا به هیات‌های نظارت برای بررسی اعتراضشان شکایت کنند در این مرحله هیات‌ مرکزی نظارت مدارک را مورد بررسی قرار می‌دهد و حتی ممکن است از خود افراد برای ارائه توضیحات نیز دعوت کند.

وی در پایان در مورد اسامی تایید صلاحیت شدگان کاندیدا‌ها انتخابات شورای شهر تهران گفت: ‌شب گذشته اسامی به فرمانداری‌ها داده شده است که طبیعتا این اسامی در سایت فرمانداری‌ها همچون فرمانداری تهران می‌آید در واقع از امروز تایید شدگان صلاحیت متوجه می‌شوند که چه وضعیتی دارند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

555امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
6194این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46375این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416494کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 18.224.37.89
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403