Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شجونی: شورای نگهبان با توجه به سن بالای هاشمی عدم احراز صلاحیت وی را اعلام کند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 29 اردیبهشت 1392 ساعت 22:52 بازدیدها:1841 مرتبه

جعفر شجونی: شورای نگهبان با توجه به سن بالای هاشمی عدم احراز صلاحیت وی را اعلام کند.
خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید شرایط کشور را رو به جلو سوق دهد، گفت: شورای نگهبان باید با توجه به عملکرد و سن بالای هاشمی عدم احراز صلاحیت او را اعلام کند. حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه شرایط کشور حساس و خطیر است، گفت: رئیس جمهور آینده باید شرایط کشور را به جلو ببرد و هاشمی‌رفسنجانی توانایی این کار را ندارد. وی کشور را به عقب برمی‌گرداند.

 

وی با بیان این مطلب که رئیس جمهور آینده باید پرکار و خلاق باشد، اظهار داشت: سن هاشمی رفسنجانی بالاست و از آن تحرک و نشاط برخوردار نیست، ضمن آنکه عملکرد وی نیز در گذشته به هیچ وجه مناسب نبود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی اصلاً مواضع محکمی در قبال فتنه 88 اتخاذ نکرد. او می‌خواهد قدرت را در ایران به فرزندانش واگذار کند و نیروهای نزدیک به هاشمی رفسنجانی هم از خواص بی بصیرت و مردود شده تلقی می‌شوند.

شجونی با تاکید بر اینکه هاشمی باید از انتخابات گذشته عبرت می‌گرفت و دیگر در این دوره از انتخابات ثبت نام نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: هاشمی در انتخابات مجلس ششم در دام اصلاح طلبان افتاد و این جریان در آن دوره به هاشمی جفا کرد به طوری که نفر سی‌ام حوزه انتخابیه تهران در مجلس شد و در نهایت به مجلس هم راه نیافت و الآن همان افراد خواستار حضور وی در انتخابات شدند.

وی با بیان این مطلب که مواضع هاشمی‌رفسنجانی در سیاست خارجی محکم و انقلابی نیست، اظهار داشت: هاشمی سازش‌گر است و به راحتی تسلیم غرب می‌شود و به راحتی سخن  از رابطه با آمریکا  می‌گوید و این مواضع اصلا زیبنده مقام رئیس جمهوری نیست.

شجونی تاکید کرد: با توجه به عملکرد، مواضع و سن بالای هاشمی شورای نگهبان باید عدم احراز صلاحیت او را اعلام کند. هاشمی به دنبال ثروت وقدرت بوده در حالی که رئیس جمهور آینده باید در راستای عدالت و پیشرفت و خدمت بی منت به مردم حرکت کند.

کلمات کلیدی:
 

نظرات  

 
0 #1 حسنی 30 اردیبهشت 1392 ساعت 09:16
اقای شجونی

هاشمی چون اواریست که برسر شما فرومیریزد چه تایید بشود و چه تایید نشود. برای اصلاحطلبان سابق رد صلاحیت هاشمی بسیار مفیدتر از انتخاب وی با رای حتی 40 ملیونی ست.
نقل قول
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

148امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
6831این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47012این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417131کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 17 مهمان حاضر
IP شما: 18.223.170.111
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403