Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آلیا : شورای نگهبان بدون در نظر گرفتن هیچ ملاحظه ای هاشمی را رد صلاحیت کند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:22 بازدیدها:1686 مرتبه

آلیا در گفت‌و‌گو با تسنیم:
شورای نگهبان بدون در نظرگرفتن هیچ ملاحظه‌ای هاشمی را رد صلاحیت کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: صرف‌نظر از اقدامات فرزندان هاشمی که در نوع خود خیانت به کشور محسوب می‌شود از شورای نگهبان این انتظار است که با در نظر گرفتن عدالت و بدون هیچ ملاحضه‌ای درباره رد صلاحیت هاشمی اقدام کند. فاطمه آلیا عضو کمیسون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر ویژگی مدیر و مدبر بودن رئیس قوه مجریه،‌ نامزد ریاست‌جمهوری شدن در سن 79 سالگی را نامناسب توصیف کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها بر توان مدیران اجرایی کشور تاکید کردند و به نظر من هاشمی رفسنجانی با ضعف جسمی که دارد، نمی‌تواند بر امور کشور مسلط باشد.

 

وی بر همین اساس اضافه کرد: بنده از اطرافیان هاشمی شنیده‌ام که وقتی وی راه می‌رود، تعادل حرکتی ندارد و نیاز به همراه دارد، درحالی که رئیس‌جمهور باید قدم‌هایی در حد پرش بردارد، جالب است که بنده مصاحبه‌ای را از یکی از فرزندان هاشمی شنیدم که پیش بنده‌خدایی رفته و گفته است که پدرم برای ریاست‌جمهوری سن مناسبی ندارد و باید این مشکل را حل کنیم که این صحبت فرزند هاشمی امروز تبدیل به لطیفه شده است.

عضو جبهه پایدری ادامه داد: جدا از کهولت سن هاشمی ما هیچ موضع روشنی از وی درباره فتنه نه تنها ندیده و نشنیده‌ایم، بلکه دیده و شنیده‌ایم که هاشمی با مواضع فتنه همراه شد و حتی با سران فتنه نیز دیدارهایی داشته است، به عنوان مثال می‌توان به سخنان وزیر اطلاعات در قم اشاره کرد که پرونده جدیدی از وی را در بین مردم باز کرد.

آلیا با بیان اینکه مواضع هاشمی دربعد سیاست داخلی و خارجی قابل تامل است، گفت: صرف‌نظر از اقدامات فرزندان هاشمی که در نوع خود خیانت به کشور محسوب می شود، از شورای نگهبان این انتظار است که در بحث بررسی صلاحیت‌ها با در نظر گرفتن عدالت و بدون هیچ ملاحظه‌ای درباره رد صلاحیت هاشمی اقدام کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای حفظ احترامشان وی را رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده‌اند و باید او به این پست خود قانع باشدو امید دارم که شورای نگهبان درباره پرونده هاشمی بدون هیچ ملاحظه ای عدالت را رعایت خواهد کرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

374امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
6013این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46194این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416313کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 18.223.33.116
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403