Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
هیات های عالی نظارت تا 4 خرداد به اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات شوراها پاسخ می دهند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:38 بازدیدها:2149 مرتبه

محمد جواد کولیوند: هیئت‌های عالی نظارت تا ۴ خرداد به اعتراض ردصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها پاسخ می‌دهند .
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی‌کشور،‌گفت: اگر داوطلبان رد صلاحیت شده‌ شکایت خود را

تا ۲۴ اردیبهشت ماه تحویل داده‌اند، هیئت های عالی نظارت در استان‌ها تا چهارم خرداد ماه پاسخ نهایی را خواهند داد. محمد جواد کولیوند رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی‌کشور با اشاره به اینکه تایید و رد صلاحیت هیئت های اجرایی، ملاک تایید صلاحیت نهایی نیست،‌تاکید‌کرد: اگرداوطلبان ردصلاحیت شده‌ شکایت خود را تا 24 اردیبهشت ماه تحویل هیئت های شهرستان و استان داده‌اند، هیئت های عالی نظارت در استان‌ها تا چهارم خرداد ماه پاسخ نهایی را خواهند داد.

وی افزود: تمامی هیئت های عالی در استان‌ها از روز پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه در حال بررسی اعتراضات و رسیدگی به پرونده تایید‌شدگان هستند‌ تا کارها زودتر به انجام برسد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی‌کشور با اشاره به اینکه بر اساس قانون، هیئت نظارت در استان‌ها تا چهارم خرداد ماه مهلت رسیدگی به اعتراضات را دارند، اظهار داشت: هیئت نظارت در استان‌ها صرفا به اعتراضات مربوط به رد صلاحیت‌ها نمی‌پردازد، بلکه شکایت‌ها را نیز بررسی خواهد کرد.

کولیوند با تاکید بر این که ممکن است هیئت نظارت شهرستان یا استان فردی را از میان تاییدشدگان ردصلاحیت کند،‌گفت:‌ آنها باید فرصت پرداختن به چنین پرونده‌هایی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: ممکن است صلاحیت کسی که در هیئت اجرایی تایید شده، بنا به دلیلی در هیات نظارت بخش و شهرستان رد شود؛ لذا این افراد می‌توانند شکایت کنند تا مجددا پرونده آنها در هیات عالی استان بررسی شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی‌کشور با اشاره به اینکه تا پایان روز 28 اردیبهشت ماه بیش از 90 درصد ثبت‌نام شدگان تعیین تکلیف شده‌اند، از بررسی مابقی پرونده‌ها در روزهای آتی خبر داد و افزود: بر اساس قانون، تنها در صورت اعتراض ردصلاحیت شدگان، به شکایت آنها در هیات اجرایی رسیدگی می‌شود.

کولیوند،گفت: هیئت های اجرایی در فرمانداری و بخشداری‌ها بررسی‌های خود را انجام می‌دهند؛ اگر داوطلبان تاییدنشده از بخشداری‌ها بودند، ‌پرونده آنها در صورت شکایت به شهرستان فرستاده می‌شود و اگر از شهرستان بودند در صورت شکایت به استان ارسال می‌شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

266امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5090این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45271این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415390کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.128.173.32
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403