Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
جنیفر لوپز: در 18 سالگی بی خانمان بودم./ دو هزار و پانصدمین ستاره پیاده روی مشاهیر هالیود به نام جنیفر لوپز ثبت شد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 27 تیر 1392 ساعت 23:51 بازدیدها:2274 مرتبه
جنیفر لوپز: در ۱۸ سالگی بی خانمان بودم! 
جنیفر لوپز در سنین نوجوانی برای مدتی بی خانمان بود و شبها روی یک مبل در استودیو می خوابید.
این خواننده مشهور فاش کرد که در سن ۱۸ سالگی بخاطر انتخاب شغل دلخواهش با مادرش دچار مشکل شده و خانه را ترک کرده و به همین دلیل برای مدتی در شرایط نامناسبی زندگی کرده است.
او در مصاحبه با مجله دابلیو می گوید :« من با مادرم اختلاف پیدا کردم زیرا نمی خواستم به دانشگاه بروم و تصمیم گرفته بودم بطور تمام وقت کار کنم. بخاطر همین با هم قهر کردیم و من خانه را ترک کردم. برای مدتی جای خواب نداشتم و روی مبل استودیو می خوابیدم. با اینکه شرایط سختی بود تحمل کردم و به مادرم گفتم که من باید این کار را انجام دهم .»
« چند ماه بعد ، یک کار بسیار خوب در اروپا پیدا کردم و وقتی برگشتم وضعیت مالی خوبی داشتم .مدتی بعد هم مشهور شدم و به لس آنجلس نقل مکان کردم. همه این ها فقط در چند سال اتفاق افتاد.»
ماه گذشته از تلاشهای طولانی مدت جنیفر در صنعت سرگرمی قدردانی شد و در پیاده روی مشاهیر هالیوود، یک ستاره به نام او ثبت شد.
 *****
ستاره ۲۵۰۰ به جنیفر لوپز رسید .
دو هزار و پانصدمین ستاره پیاده روی مشاهیر هالیوود به نام جنیفر لوپز ، خواننده و بازیگر مشهور ثبت شد.
این سوپر استار که ابتدا به عنوان بازیگر وارد دنیای هالیوود شد و سپس با ورود به دنیای موسیقی به یک ستاره جهانی مبدل شد ، طی مراسم خاصی از ستاره خود در پیاده روی مشاهیر هالیوود پرده برداری خواهد کرد.
لوپز در تاریخ ۲۰ ژوئن طی یک مراسم ویژه در این پیاده روی مشهور لس آنجلس از ستاره خود را رونمایی خواهد کرد.
آنا مارتینز ، تهیه کننده مراسمهای رونمایی ستاره های پیاده روی مشاهیر هالیوود می گوید :« در سال ۱۹۹۴ ، سوفیا لورن دو هزارمین ستاره شهرت را دریافت کرد و حالا که نوبت به رونمایی دوهزار و پانصدمین ستاره هالیوود رسیده است ، جنیفر لوپز بهترین شخصی است که می تواند آن را به خود اختصاص دهد ! مسلما" طرفداران او در سراسر جهان از این خبر هیجانزده خواهند شد.»
سال گذشته ، مجله فوربس لوپز را به عنوان قدرتمندترین هنرمند مشهور در جهان معرفی کرد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1142امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1968این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39453این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369498کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 17 مهمان حاضر
IP شما: 18.223.119.17
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403