Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آیت الله هاشمی رفسنجانی: جامعه ایران عزادار معلم بزرگ اخلاق و انسانیت است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 مرداد 1392 ساعت 13:53 بازدیدها:1801 مرتبه
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني: 
جامعه ايران عزادار معلم بزرگ اخلاق و انسانيت است.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني افطار نوزدهمين روز ماه مبارك رمضان را ميزبان ايتام تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) از استان‌هاي تهران و البرز بودند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار به تأكيدات امام راحل براي رسيدگي به اوضاع نيازمندان جامعه در نخستين روزهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: در اولين جلسات پس از پيروزي انقلاب اسلامي، شوراي انقلاب تصويب كرد كه يك روز درآمد نفت كشور به نيازمندان اختصاص يابد.
ايشان با اشاره به خدمات 34 ساله كميته امداد، گفت: يكي از بهترين برنامه‌هاي امداد، توجه به تحصيل فرزندان تحت پوشش بود كه الحمدلله شاهد حضور مؤثر افرادي در مقاطع بالاتر از مدارس و در مصادر امور هستيم.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، فقر را يكي از دلايل دوام نيازمندي خانواده‌ها در سالهاي قبل از پيروزي انقلاب دانست و با تأييد برنامه توانمندسازي امداد گفت: توانمندسازي نيازمندان باعث رفع نياز خانواده‌ها و به‌تبع آن جامعه مي‌شود.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تسليت ايام عزاداري مولي‌الموحدين گفت: جامعه ايراني عزادار معلم بزرگ اخلاق و انسانيت است.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بر نگاه جامع به زندگي امام اول شيعيان تأكيد كرد و گفت: مقاطع مختلف زندگي امام علي(ع) سرشار از درس‌هاي فراوان براي همه انسان‌ها در همه سطوح است.
در آغاز اين ديدار آقاي انواري، سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي كميته امداد براي افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار، به برنامه توانمندسازي اشاره كرد و گفت: با اين رويكرد درصدد استفاده از ظرفيت علمي خانواده بزرگ امداد در حوزه‌هاي دانش‌اندوزي و مهارت‌آموزي هستيم تا با حركت به سوي بي‌نيازي خانواده‌ها به امداد، به نيازهاي جامعه نيز توجه نماييم.
کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

482امروزmod_vvisit_counter
1145دیروزmod_vvisit_counter
9504این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49685این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419804کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.141.20.122
Mozilla 5.0, 
امروز: 29 اردیبهشت 1403