Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
برای نخستین بار بانوی بلوچ اهل سنت شهردار شهرستان سرباز شد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 21 آذر 1392 ساعت 15:20 بازدیدها:2099 مرتبه

بانوی بلوچ اهل سنت شهردار سرباز شد .
سکان هدایت شهرداری شهر سرباز در سیستان بلوچستان را برای نخستین بار یک بانوی بلوچ اهل سنت برعهده گرفت.
وی با تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر، از برنامه‌ها و آرزوهایش برای این شهر را ایجاد پارک و مراکز تفریحی برای بانوان و کودکان، مرمت و بازسازی قلعه کلات و تدوین طرح جامع شهر کلات با هدف بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی زادگاهش اعلام کرد.


سامیه بلوچ زهی که خواستار مشارکت هر چه بیشتر زنان بلوچ در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: انتخابم به عنوان شهردار علاوه بر این که برای من ادای دین به زادگاهم از طریق تلاش برای عمران و آبادانی منطقه است، سنت‌شکنی در جامعه‌ای بوده که با وجود پیشرفت‌های حاصله، هنوز سنتی فکر می‌کنند و کمتر حاضر به استفاده از زنان مستعد و توانمند برای بروز قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنان است.
وی گفت: نگاه اسلام و رویکرد جمهوری اسلامی باعث فعالیت هر چه بیشتر زنان ایرانی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی شده، اما هنوز برخی افراد بر حاکمیت بافت سنتی در فضاهای آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری سیستان و بلوچستان اصرار دارند.
بلوچ زهی با اشاره به برخی مشکلات شهر سرباز، بیان کرد: روزانه 4 تا 5 هزار نفر از روستاهای اطراف برای فروش محصولات تولیدی خود وارد این شهر می‌شوند و همین جمعیت شناور باعث ایجاد سد معبر و ترافیک شهری می‌شود که بایستی برای رفع آن برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.
عطاا... بزرگزاده، رئیس شورای اسلامی شهر سرباز نیز اعلام کرد: مهندس بلوچ زهی با توجه به ارائه برنامه قوی و کارشناسی برای حل مشکلات، نارسایی‌ها و بهبود امور شهری، از سوی اعضای شورا با اکثریت کامل 5 رأی موافق به عنوان شهردار انتخاب شد. تحصیلات عالی، انگیزه و نیروی جوانی و داشتن شرایط لازم برای اداره این شهر مهم‌ترین مؤلفه انتخاب خانم بلوچ زهی به عنوان شهردار منطقه بوده است.
حجت‌الاسلام کمال پور، امام جمعه و چاکرزهی فرماندار شهرستان سرباز هم اظهار امیدواری کرد با انتخاب این بانوی توانمند، زمینه رشد و تعالی این منطقه بیش از پیش فراهم شود.
سامیه بلوچ زهی متولد 1366 در شهر سرباز است. وی پس از انجام مراحل اداری و صدور حکم از سوی استاندار سیستان و بلوچستان، به طور رسمی کار خود را به عنوان شهردار سرباز شروع کرده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

794امروزmod_vvisit_counter
958دیروزmod_vvisit_counter
6195این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35405این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19365450کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.138.141.202
Mozilla 5.0, 
امروز: 06 اردیبهشت 1403