Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
هاشمی رفسنجانی : اعتماد مردم به مسئولان وظیفه آنها را سنگین تر کرده است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 10 بهمن 1392 ساعت 00:54 بازدیدها:925 مرتبه

هاشمی رفسنجانی: اعتماد مردم به مسئولان وظیفه آنها را سنگین‌تر کرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه مجاهدت‌ها و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره)، پیشتازی روحانیت و همراهی مردم دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اتمام حجت خدا برای روحانیت و جامعه‌ای بود که گرفتار حکومتی مستبد و ظالم بودند.

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه قم، مشهد و تهران، افزود: انتخاب یک روحانی در انتخابات اخیر، بیانگر اعتماد مردم به روحانیت به عنوان معلمان و مروجان دینی است و برپایه همین اعتماد و اطمینان نیز مسئولیت بسیار سنگینی بعهده مسئولان بویژه روحانیت قرار دارد.

وی با ابراز تأسف از عقب‌ماندگی کشور در هشت سال گذشته و به هدر رفتن سرمایه‌های کشور بویژه در بخش‌های مشترک نفت و گاز با کشورهای همسایه و سرمایه‌گذاری‌های اساسی، گفت: تغییر مدیریت اجرایی کشور بیانگر هوشمندی مردمی است که بدنبال زندگی بهتر و با نشاط ‌تری هستند و وظیفه ما نیز ایجاد امنیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به دور از ظلم، تبعیض و برپایه عدالت و اعتدال برای مردمی است که پشتوانه این نظام هستند.

هاشمی رفسنجانی در ادامه به تشریح چگونگی مذاکرات هسته‌ای و اثرات مثبت آن در اوضاع اقتصادی کشور پرداخت و گفت: مذاکرات با شجاعت مذاکره‌کنندگان ایرانی انجام و مورد حمایت مسؤولان ارشد نظام قرار داشته و دارد و حضور هیأت‌های اقتصادی و سیاسی و شرکت‌های بین‌المللی بزرگ کشورهای صنعتی، بیانگر اقدام بزرگی است که باید از آن حمایت نمائیم و انتظار ما نیز برخورد صادقانه از سوی طرف‌های مقابل است.

وی به چگونگی شکل‌گیری سلفی‌ها و خطرات افراطی‌ها و تندروها برای جهان اسلام اشاره کرد و افزود: بدنبال هر استبدادی، تندروی و نتیجه آن نیز استبداد ایجاد می‌شود و این همان دور باطلی است که باید از آن اجتناب و در مقابل، با تمسک به قرآن مجید، تفکر اعتدالی را ترویج کرد و حق مردم برای دخالت در سرنوشت خود را مورد احترام و تکریم قرار داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیه شریفه «وامرهم شورا بینهم» را قاعده‌ای دانست که تمام زندگانی بشر را در بر می‌گیرد و همه ائمه و پیامبر (ص) نیز پیرو این امر بوده‌اند، که اگر اینگونه عمل شود استبدادی بوجود نخواهد آمد.

در ابتدای این دیدار حجج‌الاسلام والمسلمین قابل، واحد و صفری از قم، عجم از مشهد و هادی غفاری و اشرفی‌اصفهانی از تهران به نمایندگی از جمع حاضر با بیان مطالب خویش درخصوص مسائل روز بر ضرورت شکل‌گیری تشکلات مردمی تأکید کردند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

815امروزmod_vvisit_counter
958دیروزmod_vvisit_counter
6216این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35426این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19365471کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.171.20
Mozilla 5.0, 
امروز: 06 اردیبهشت 1403