Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 28 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
علی مطهری : مشکل کشور ما این است که برخی حفظ حقوق مردم را نقطه مقابل حفظ نظام می دانیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 28 بهمن 1392 ساعت 12:49 بازدیدها:1011 مرتبه

علی مطهری: مشکل کشور ما این است که برخی حفظ حقوق مردم را نقطه مقابل حفظ نظام می‌دانیم. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دموکراسی ایران به احکام اسلامی مقید است و معتقدم در مسائلی که حساسیت زیادی داشته و تخصصی هستند باید مصلحت کشور در نظر گرفته شده و جایی برای همه پرسی نیست.

 

علی مطهری در همایش نقش انقلاب در تحولات اجتماعی منطقه که در دانشگاه مفید قم برگزار شد، رفراندم را در هر موضوعی دارای قابلیت اجرا ندانست و افزود: در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و یا توافق ژنو برگزاری رفراندوم لزومی ندارد.
وی آزادی در اسلام را مورد توجه قرار داد و افزود: در اسلام مصلحت فرد و جامعه هم دارای اهمیت است تا جایی که انسان در خفا نیز نمی‌تواند مرتکب گناه شود حتی اگر آزادی دیگران را مخدوش نماید، اجازه انجام گناه را ندارد؛ چون به مصلحت خود و جامعه اسلامی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با نگاهی به تفاوت دیدگاه اسلام و مسیحیت در مورد آزادی افزود: مردم اروپا در قرون وسطی از دین رویگردان شدند چون میان مسئله خدا و آزادی تضاد برقرار شده بود.

مطهری با بیان اینکه دین اسلام به عقل قائل است خاطرنشان کرد: اسلام برای انسان ارزش والایی قائل است و برنامه جامع و عقلانی برای زندگی انسان دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد برخی از اعتراضات در مجلس نیز گفت: برخی از اعتراضات نمایندگان به دلیل دلسوزی است و مثلا اگر در برابر تک خوانی زنان موضع می گیرند چون به صلاح کشور نیست و آسیب‌هایی را وارد می‌کند؛ از سوی دیگر برخی از اعتراضات این بود که دولت هم اصول‌گرایان را چندان به کار نگرفته و انتظار بیش از این بوده است.

وی بیان داشت: برخی قصد دارند فضایی به وجود آورند تا کسی در کشور برای انتقاد جرات پیدا نکند این در حالی است که رهبر معظم انقلاب چنین نظری ندارند.

وی گفت: به نظر من مشکل کشور ما این است که برداشت صحیحی از ولایت فقیه و حفظ حقوق شهروندی نداریم و حفظ حقوق مردم را نقطه مقابل حفظ نظام می‌دانیم.

مطهری تاکید کرد: همه باید از احکام حکومتی اطاعت کنند اما اگر در مسائل دیگر کسی خلاف نظر رهبری عقیده و نظری داشت ضد ولایت فقیه نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح نظام در این است که اشتباهات را بگوییم و انتقاد کنیم؛ نگوییم به خاطر حفظ نظام از حقوق مردم بگذریم برداشت غلط از سخنان امام و رهبری نکنیم.

مطهری در خصوص جایگاه انقلاب گفت: نقلاب خود به معنای تحول است و باید ارزیابی کنیم که انقلاب نسبت به آرمانهایش چقدر موفق بوده و نسبت به آرمانهای آن در چه نقطه‌ای قرار داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تشریح مهم ترین آرمان‌های انقلاب از منظر بزرگان افزود: آزادی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، عدالت، اخلاق و معنویت، تجسم بخشیدن به اسلام و تشکیل جامعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران بود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

887امروزmod_vvisit_counter
435دیروزmod_vvisit_counter
4152این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
24430این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19354475کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.18.87
 , 
امروز: 28 فروردین 1403