Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
داشقاپو : اصلاح طلب را از گوشش می گیرم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 03 اسفند 1392 ساعت 23:07 بازدیدها:1113 مرتبه

داشقاپو : اصلاح طلب را از گوشش می گیرم. 
نماینده اصولگرای شهرستان پارس آباد در مجلس در تریبونی که فرماندار باقی مانده از دولت قبل در اختیار او قرار داده بود، ضمن حمله ی شدید به اصلاح طلبان، کنایه های تندی به دولت روحانی زد ...

نماینده اصولگرای شهرستان پارس آباد در مجلس در تریبونی که فرماندار باقی مانده از دولت قبل در اختیار او قرار داده بود، ضمن حمله ی شدید به اصلاح طلبان، کنایه های تندی به دولت روحانی زد و پس از آن در گفتگویی با فارس، گفت که اجازه نمی دهد که فرد اصلاح طلبی به فرمانداری این شهرستان برسد.

 

بخشی از اظهارات تامل برانگیز  حبیب برومند داشقاپو که به صورت علنی تریبون 22 بهمن را به تریبونی جناحی تبدیل کرده بود تا علیه دولت و مردم حامی او سخن بگوید، در پی می آید؛ گفتنی است که بیش از 70 درصد مردم شهرستان پارس آباد به دکتر روحانی رای داده بودند.

کلید حسن کلید ساز گیر کرده

وی که در سخنرانی خود بارها دکتر روحانی را «حسن کلید ساز» خطاب کرد، با حالت تمسخر گفت: 5000 نفر درباره ی بیکاری به من نامه می دهند در حالی که کلید این حسن کلید ساز گیر کرده و فعلا هیچ دری را نمی تواند باز کند و ما باید کلید او را روغن کاری کنیم تا شاید بتواند درست کار کند!

به خاطر فتوای رهبری بمب نمی سازیم وگرنه...

داشقاپو که به نظر می رسد درباره ی انرژی هسته ای سواد و اطلاعاتی نداشته باشد، در این باره مدعی شد: ما الان توان غنی سازی 90 درصدی را داریم و فقط به خاطر فتوای تحریم بمب اتمی توسط رهبری است که بمب نمی سازیم وگرنه اگر یک روزی رهبری دستور بدهد که در مقابل آمریکا بمب اتمی بسازیم در عرض یک شب می توانیم بمب اتم را تحویل بدهیم!

وی همچنین در انتقاد از روند مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا نه تنها می خواهد که انرژی هسته ای را کنار بگذاریم بلکه شروع کرده به ندای حقوق بشر و حقوق زنان سر دادن! البته اگر در این توافق نامه آمریکا زیاده خواهی کند مجلس این توافق را ملغی اعلام خواهد کرد.

دولت آرام به سمت اصلاح طلب ها حرکت می کند

داشقاپو همچنین گفت: دولت دو چیز را فراموش نکند، اول اینکه ما دکتر روحانی را اصولگرا می شناختیم، طوری که در دور سوم مجلس با من چندین جلسه اصولگرایی داشتیم. من عرض می کنم که بنده یک اصولگرای سرسخت هستم و خواهم بود ولی در برخی موارد بر اساس مصلحت جامعه از مذاکره یا صحبتی و یا از افراد مختلفی حمایت کرده ام، ولی امروز می بینیم که آرام آرام دولت از سمت اصولگرایی به سمت اصلاح طلبان حرکت می کند؛ البته اکثریت اصلاح طلبان آدم های خوبی هستند ولی تعدادی از آنها افراد نخاله و جوجه اصلاح طلب هستند که می خواهند دولت را به اسم خودشان مصادره کنند که این افراد نه تنها در انقلاب، جنگ و ادامه ی انقلاب شریک نبودند بلکه دنبال فرصتی هستند که از برکت انقلاب سواستفاده کنند.

جوجه اصلاح طلبان امروز اعلام وجود می کنند

همچنین این نماینده مجلس خطاب به دکتر روحانی گفت: در این استان من هیچ تحرکی از سوی ستاد اصلاح طلبان در جهت حمایت از شما ندیدم. کدام حرکت اصلاح طلبان باعث شد که تو رییس جمهور شوی؟ مردم اصلا اصلاح طلبی را قبول نمی کنند ولی یک تعداد جوجه اصلاح طلب که در خانه هایشان مخفی شده بودند امروز پیدا شدند و اعلام وجود می کنند و در فکر تسخیر قدرت های منطقه و کشور هستند که ما این اجازه را به آنها نخواهیم داد و دلیلش هم این است که مجلس فعلی که اصولگراست، دو سال از عمرش هنوز باقی است و اگر دولت قدمش را کج بگذارد با اجازه رهبری همانجا جلویش را می گیریم و اجازه نمی دهیم که اصلاحاتِ فتنه گر در مملکت حاکم شوند.

داشقاپو همچنین از مقامات استانی انتقاد کرد: چرا افرادی که فتنه گر بودند و بعضی هایشان 20 روز بازداشت شده بودند و ضدیت با مقام معظم رهبری داشتند امروز پست گرفتند؟!

به حسن روحانی هشدار می دهم!

وی در بخش دیگر می گوید: من رسما به حسن روحانی هشدار می دهم! حسن روحانی گفته بود که چرخ های سانتریفیوژ بچرخد و چرخ اقتصاد هم بچرخد اما الان میبینیم که بعضی از چرخ های سانتریفیوژ قرار است کار نکنند، حالا این حرف شما آیا یک شعار عوام فریبانه بود یا واقعا قرار است عملی شود؟ که اجازه ی از کار افتادن سانتریفیوژها را نه تنها به دولت، نه تنها به اصلاح طلبان و نه تنها به آمریکا نخواهیم داد چون که تا اینجای کار هزینه ی زیادی برای راه اندازی سانتریفیوژ پرداخت شده و ما اگر غنی سازی 20 درصدی را تعطیل کنیم و بعدا بخواهیم دوباره راه اندازی کنیم 4 سال زمان نیاز دارد، پس حالا چه حسن روحانی بخواهد و چه بزرگتر از حسن روحانی بخواهد ما هیچوقت اجازه تعطیلی سانتیفیوژها را نخواهیم داد.

مجلس 230 اصولگرای از جان گذشته دارد!

داشقاپو افزود: پس دولت و مسوولین استانی باید گوشهایشان را باز کنند که این ملت، ملت مسلمان است، فتنه گر نیست، حامی فتنه نیست، حامی اصلاحاتِ فتنه گر نیست، اگر اصلاح طلبان فرد دلسوزی برای ملت دارند بیایند وارد میدان شوند، اما اینکه فتنه گرانی که تا دیروز دنبال سرنگونی انقلاب بودند امروز بیایند بر گرده ی مردم سوار بشوند، ما این را قبول نمی کنیم. قدرت نظام کلا بعد از مقام معظم رهبری در دست مجلس است که مجلس هم حداقل 230 نفر اصولگرای از جان گذشته دارد که دولت اگر کوچکترین خطایی بکند با چنین مجلسی طرف است.

اصلاح طلب را از گوشش می گیرم

وی همچنین گفت: به جوجه اصلاح طلبان اینجا هم هشدار رسمی می دهم، که من به هیچ وجه اجازه نمی دهم اصلاح طلبی در اینجا قدم از قدم بردارد؛ اصلاح طلبی که مورد نظر شماست. من تعجب می کنم که یک فردی که نمی دانم بیسواد یا نانوا است را برده اند در مرکز استان بر صدر مجلس شورای اداری نشانده اند که این واقعا به منطقه ی ما اهانت محسوب می شود، حتی برای خود اصلاح طلبان اهانت محسوب می شود که از افراد بی هویت اینچنینی استفاده کنند. من تمام مسوولان را اصولگرا می خواهم و هرچه توان دارم سعی خواهم کرد اصولگرایان مسوول شوند ولی اگر اصلاح طلب هم بدهند از گوشش می گیرم و اجازه نمی دهم که اهداف اصلاحات را در اینجا پیاده کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

374امروزmod_vvisit_counter
431دیروزmod_vvisit_counter
4817این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34027این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364072کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.47.253
Mozilla 5.0, 
امروز: 05 اردیبهشت 1403