Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات مجلس دهم : آماده سازی تیم 150 نفره برای انتخابات مجلس آتی . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 18 اسفند 1392 ساعت 22:33 بازدیدها:1203 مرتبه

احمدی نژاد گام چهارم را هم برداشت/ آماده سازی تیم 150 نفره برای انتخابات مجلس.

دوران ماه عسل دولت یازدهم دیگر به پایان رسیده و رفته رفته انتظارات مردم از شعارهایی که مسئولان این دولت پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مطرح می کردند، رو می شود. ماجرای سبد کالا، عدم کاهش قیمت کالاهای اساسی مردم و افزایش قریب الوقوع قیمت بنزین طی ماه های آینده نیز بی شک سبب شده تا محبوبیتی که دولت حسن روحانی در ابتدای کار داشت خدشه دار شود و در این بین تنها فردی که بیشترین سود از کاهش محبوبیت رئیس دولت یازدهم را خواهد برد کسی نیست جز محمود احمدی نژاد.

  
 
رئیس دولت های نهم و دهم بعد از کنار رفتن از قدرت و آن همه قیل و قال و سر و صدا در دوران 8 ساله ریاست جمهوری، این روزها فقط سکوت اختیار کرده و گویا تحت هیچ شرایطی قصد ندارد فعلا وارد هیاهوی دنیای سیاست شود. اما این سکوت به معنای عدم انجام فعالیت های حزبی و جناحی از سوی احمدی نژاد و یارانش نیست و اتفاقا آنها در پشت پرده، این روزها فعالیت های متعددی را برای بازگشت به قدرت انجام می دهند و در صدد فراهم کردن شرایط نیز هستند. از سوی دیگرعدم تحقق برخی از شعارهای اهالی دولت یازدهم نیز سبب شده تا احمدی نژاد و یارانش بیش از پیش به احتمال موفقیت در انتخابات بعدی امیدوار باشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 
 
حالا در فاصله کمتر از 2 سالی که تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، گروه ها و جریان های مختلفی از مدت ها پیش برای کسب موفقیت در این انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده اند. در این بین از یک سو اصلاح طلبان هنوز درگیر پیداکردن فردی مطمئن برای سرلیستی در این انتخابات می گردند و خودشان بر این باورند که از بین ناطق نوری و محمد رضا عارف، یکی را به عنوان سرلیست انتخاب خواهند کرد. اما از سوی دیگر اصولگرایان نیز همچون اصلاح طلبان هنوز با یکدیگر به وحدت نرسیدند و حتی ماجرای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز نتوانست آنها را قانع کند که باید از مواضع خود کوتاه آمده و بر حول محور وحدت با یکدیگر به گفتگو بنشینند. در همین راستا احمدی نژاد و یارانش که فرصت را برای فعالیت مناسب دیده اند، در حال تدارک لیستی بلند برای فعالیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند. به طوری که شنیده می شود محمود احمدی نژاد در حال تهیه لیست انتخاباتی برای شهر تهران و برخی شهرهای بزرگ هستند و  تاکنون بالغ بر 150 نفر برای لیست تهران در نظر گرفته شده و قرار بر این است که این لیست را به صورت مرحله به مرحله پالایش کنند تا به تعداد نمایندگان مورد نظر برای لیست که 30نفر است، برسند.
 
در این بین اما حلقه انحرافی درون جریان دولت های نهم و دهم که برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری نیز تلاش های گسترده ای انجام داده بود نیز به دنبال این است که بتواند با استفاده از پتانسیل محمود احمدی نژاد، افراد مد نظر خود را در این لیست جای داده و کرسی های مجلس شورای اسلامی را فتح کند. 
 
تحرکات گام به گام، به سبک احمدی نژاد
 
هر چند که در فضای رسانه ای وخبری کشور حرفی از محمود احمدی نژاد به میان نمی آید اما در طول ماه های اخیر اینگونه نبوده که احمدی نژاد فقط گوشه نشینی اختیار کرده باشد و هیچ فعالیتی انجام نداده باشد. اتفاقا احمدی نژاد در طول این مدت برنامه ای گام به گام را برای خود و اطرافیان تدوین کرده بود که با مطرح شدن هر یک از آنها در روزهای سپری شده، می توان به این نکته دست یافت که احمدی نژاد و یارانش عجله ای برای بازگشت مجدد به قدرت ندارند و قصد دارند با برنامه پیش بروند. 
 
از همین رو رئیس جمهور سابق کشورمان اولین بار بعد از مدتی استراحت و گوشه نشینی با برگزاری جلسه با یاران و وزرای سابق خود، بازگشت به سیاست را کلید زد. احمدی نژاد در این جلسه طی درخواستی از وزرای سابق خود خواست تا دور هم جمع شده و با برگزاری جلسات هماهنگ، زمینه بازگشت به قدرت را فراهم کنند. این موضوع حتی به تایید وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم نیز رسید، به طوری که سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی درپاسخ به سوالی در خصوص جلسات وزرای دولت نهم و دهم با محمود احمدی نژاد اظهار داشت: جلساتی که آقای احمدی نژاد ترتیب می‌دهد برای جمع شدن همکاران و دوستان قدیمی دور یکدیگر است و موضوع خاصی نیست. همه وزرای دولت گذشته به این جلسات دعوت شدند و هرچند وقت یکبار این جلسات برگزار می‌شود و همکاران سابق دورهم جمع می‌شوند و چیز غیر عادی و غیر معمولی نیست.
 
دیگر اقدام احمدی نژاد که البته با مخالفت و ایستادگی دولت یازدهم نیز مواجه شد بحث راه اندازی دانشگاه ایرانیان بود. اما با آغاز به کار دولت یازدهم این دانشگاه نیز وارد حاشیه های جدیدی شد و هر روز خبرهای متناقضی مبنی  بر پذیرش دانشجو و ممنوع الفعالیت بودن این دانشگاه به گوش رسید تا اینکه بالاخره خبر رسید این دانشگاه قرار است از بهمن ماه 92 نسبت به جذب دانشجو اقدام نماید. در این بین اما کار پذیرش دانشجو در این دانشگاه که قرار بود از بهمن امسال عملی شود به تعویق افتاد و خبر رسید که احتمالا از مهر سال آینده پذیرش دانشجو صورت خواهد گرفت. اما سرانجام مجوزهای لازم برای آغاز به کار این دانشگاه ارائه نشد تا ماجرای فعالیت های احمدی نژاد و یارانش در دانشگاه ایرانیان به مهرماه سال آینده موکول شود.  
 
گام سوم احمدی نژاد برای بازگشت به قدرت، برگزاری جلسه با حامیان رسانه ای بود. بعد از مشخص شدن تکلیف دانشگاه ایرانیان و عدم همکاری دولت یازدهم برای آغاز فعالیت این دانشگاه، محمود احمدی نژاد نیز دست به کار شد تا برنامه های خود را برای بازگشت به قدرت ادامه دهد. از همین رو طی روزهای اخیر در دیداری نسبتا طولانی که حدود 30 نفر از فعالان رسانه‌ای حامی محمود احمدی‌نژاد حضور داشتند درباره فعالیت‌های رسانه‌ای تیم احمدی نژاد تصمیماتی اتخاذ شد و برنامه‌هایی برای حضور موثر در قضای مجازی و رسانه ‌ای مکتوب مورد بررسی قرار گرفت.  
 
حالا اما نوبت به گام چهارم محمود احمدی نژاد رسیده و به احتمال فراوان در روزهای ابتدایی سال 93 خبرهای بیشتری از روند فعالیت های رئیس جمهور سابق و یارانش به گوش خواهد رسید. از سوی دیگر نیز به نظر می رسد انتخابات مجلس شورای اسلامی که کمتر از 2 سال دیگر برگزار خواهد شد، یکی از پرهیاهوترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی یاران خواهد شد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

49امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
6440این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26718این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356763کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.15.190.144
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403