Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
سرلشگر فیروزآبادی : نیروهای مسلح پشتیبان دولت هستند. از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 21 فروردین 1393 ساعت 16:44 بازدیدها:2082 مرتبه

سرلشگر فیروزآبادی :
نیروهای مسلح پشتیبان دولت هستند/ از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص چگونگی همراهی نیروهای مسلح با دولت تدبیر و امید گفت: نیروهای مسلح پشتیبان دولت خواهند بود و ما به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم.


 
سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی روز پنج شنبه در حاشیه آیین بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و 110 نفر از فرماندهان سال های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: نیروهای مسلح ماموریت اقتصادی ندارند، اما کار اقتصادی انجام می دهند.

وی با بیان این که، نیروهای مسلح به دلایل مختلف در اقتصاد نقش دارند و به همین خاطر پشتیبان دولت خواهند بود گفت: نیروهای مسلح برای پشتیبانی از دولت تدبیر و امید در هر بخش اقتصادی که لازم باشد وارد و ایفای نقش خواهند کرد.

وی تاکید کرد که در این باره با دولت و معاون اول رییس جمهوری صحبت و هماهنگی هایی لازم نیز صورت گرفته است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که، ما در بخش خصوصی و فعالیت های اقتصادی مردم دخالت نمی کنیم تصریح کرد: نیروهای مسلح در اجرای پروژه هایی که برای آن پیمانکار پیدا نشود و یا در اجرای طرح هایی که فقط فناوری های باقی مانده از اقدامات زمان جنگ قادر است آن را حل کند وارد خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از پل ها، بزرگراه ها، سدها و تاسیسات آبی و برقی را در نقاط مختلف کشور، نیروهای مسلح برای دولت اجرا کرده است.

فیروزآبادی خاطر نشان کرد: چون اقتصاد مربوط به منابع انسانی، تخصص ها، نظم، کار آفرینی و هدایت نیروی انسانی در مسیر اولویت دار و شکستن بعضی زنجیره ها و موانع است نیروهای مسلح نیز در آن نقش دارند و به عنوان پشتیبان دولت عمل می کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در اجرای طرح هایی که پیمانکار برای آن پیدا نشود، حضور پیدا می کنند که این مهم نشات گرفته از تجربه، امکانات و تخصص آنان است.

وی تاکید کرد: البته ما توان مهندسی، فنی و اقتصادی مان برای ارتقا آمادگی رزمی نیروهای مسلح است و مازاد آن را در پشتیبانی دولت و مسائل امدادی قرار می دهیم و در گذشته هم اینگونه بوده است و در آینده هم بستگی به نیاز دولت وظیفه خود را انجام می دهیم.

** صیاد شیرازی مدیریت جهادی داشت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح شهید صیاد شیرازی را فردی مدیر و توانمند در عرصه های مختلف دانست و گفت: او در سالهای دفاع مقدس و پس از آن دارای مدیریتی جهادی بود.

وی به هماهنگی نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: یکی از ایفا کنندگان نقش هماهنگ کننده بین این دو نیرو در سالهای دفاع مقدس و رقم خوردن عملیات های غرورآفرین را صیاد شیرازی انجام می داد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

511امروزmod_vvisit_counter
931دیروزmod_vvisit_counter
511این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37996این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368041کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.211.87
Mozilla 5.0, 
امروز: 09 اردیبهشت 1403