Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 14 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اعلام موجودیت « ایتلاف وحدت » برای فعالیت در شوراهای شهر و روستا مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 23 اسفند 1391 ساعت 14:57 بازدیدها:3081 مرتبه

انتخابات شوراهای شهر و روستا
برای فعالیت در انتخابات شوراها

اعلام موجودیت «ائتلاف وحدت»+ترجمه انگلیسی

خبرگزاری فارس: یکی از مهمترین علل پیدایش ائتلاف وحدت، مهار سیاست‌های تجزیه‌طلبانه آمریکا در ایران و مقابله با دکترین «تفرقه بیانداز و حکومت کن» انگلیس در سایه تفرقه بین برادران اهل سنت و تشیع است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در بیانیه اعلام موجودیت این ائتلاف آمده است:

قل هو الله احد ...

ملتی موحد به خداوند احد تنها در سایه اتحاد است که به امتی واحد بدل می گردد.

هرچند وجوه مشترک سنی و شیعه جایی برای اختلاف و افتراق نمی گذارد اما برخی کوته فکران و سیه دلان که مصداق «صم بکم عمی فهم لایعقلون» هستند همواره برآنند تا سهوا و یا عمدا و از روی عناد بر طبل اختلاف مذاهب بکوبند و بواسطه ممانعت از هرآنچه باعث تحکیم وحدت برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع می شود سنگی به بزرگی تفرقه را در مسیر پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی قرار دهند.

شرایط امروز در مقابله کفر و اسلام، جبهه کفر را به تکاپو واداشته تا علاوه بر مبارزه مستقیم با دین اسلام و مقدسات دینی؛ مبادرت به جعل نسخه های تقلبی از اسلام نماید تا اسلام گریزی و اسلام ستیزی را در سایه خطاها و نقایص قابل پیش بینی و مدیریت شده این نسخه ها رقم بزند.

موسسین ائتلاف وحدت همچون دیگر اهالی تسنن و تشیع بر این باورند که بی شک در سایه اتحاد و وحدت مسلمین است که می توان نسخه کارآمد و اصلی اسلام به جهانیان معرفی و ناکارآمدی دیگر نسخ اسلام آمریکایی را برای همگان رسوا کرد. ضمنا نمی توان هم داعیه اسلام داشت و هم بر اختلاف تاکید داشت و در چنین احوالی موضوع وحدت مذاهب نه فقط یک مصلحت ، بلکه یک ضرورت غیرقابل نکار است.

همچنین ائتلاف وحدت با اتکا به امت بصیر و آگاه در تلاش است تا با برداشتن گامی عملی در امر وحدت در مهمترین حوزه قدرت یعنی سیاست، به جهانیان و مخصوصا دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ثابت کند که ما با یکدیگر و برای یکدیگر در جهت ایرانی آباد و مستقل از بیگانگان تلاش خواهیم نمود.

یکی از مهمترین علل پیدایش ائتلاف وحدت؛ مهار سیاست های تجزیه طلبانه آمریکا در ایران و مقابله با دکترین «تفرقه بیانداز و حکومت کن» انگلیس در سایه تفرقه بین برادران اهل سنت و تشیع است.

ضرورت همکاری و وحدت در دنیای پر مناقشه امروزی بر کسی پوشیده نیست. خرد جمعی یکی از عوامل تضمین کننده اهداف از پیش تعیین شده ما یعنی توسعه یافتگی است. اکنون که در آستانه ورود به چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی هستیم بیش از هر زمان دیگری به وحدت و ائتلاف نیروهای انقلابی و دلسوز نظام ( چه سنی و چه شیعه) برای ساختن ایرانی آباد نیاز داریم.

ائتلاف وحدت پس از کسب نظر مراجع و اخذ تاییدیه کتبی از آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی؛ سعی دارد با ارائه لیست مشترک از دوستان اهل سنت و تشیع  حرکت خود را از انتخابات چهارم شوراها آغاز و گامی موثر در جهت عملی کردن منویات رهبری در امر وحدت بردارد.(انشاالله)

انتخاب اصلح گامی است در تحقق شورایی کارآمد مبتنی بر دو اصل تعهد و تخصص. بدیهی است؛ شهرهایی از کشور عزیزمان بستر ائتلاف وحدت خواهند بود که همچون خاستگاه این ائتلاف (گنبدکاووس) در برگیرنده ساکنینی از اهل تسنن و تشیع باشند.

و در پایان با جمله ای از بنیانگذار جمهوری اسلامی حجت را بر امت تمام می کنیم:

ما با مسلمین اهل تسنن یکی هستیم واحد هستیم که مسلمان و برادر هستیم . اگر کسی کلامی بگوید که باعث تفرقه بین ما مسلمانها بشود بدانید که یا جاهل هستند یا از کسانی هستند که می خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند. قضیه شیعه و سنی اصلا در کار نیست ما همه با هم برادریم .

انشاالله در آینده ای نزدیک ضمن برگزاری نشست خبری به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات ائتلاف وحدت به تشریح برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت در مقاطع انتخاباتی مختلف خواهیم پرداخت.

* لازم به ذکر است مواضع ائتلاف وحدت تنها از طرف دکتر علیرضا قربانی (دبیر ائتلاف وحدت) و مهندس علیرضا فرقانی (سخنگوی ائتلاف وحدت) به عموم مردم عزیزمان ارائه خواهد شد و هرگونه اظهار نظر شخصی افراد متوجه ائتلاف وحدت نخواهد بود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

5572امروزmod_vvisit_counter
1309دیروزmod_vvisit_counter
10118این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7529این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19377648کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 185 مهمان حاضر
IP شما: 3.19.29.89
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 اردیبهشت 1403