Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
جنبش جامعه مدنی برای دفاع از دولت فعال شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 24 فروردین 1393 ساعت 21:37 بازدیدها:1734 مرتبه

احمد شیرزاد : جنبش جامعه مدنی برای دفاع از دولت فعال شود .
افراد و كسانی که در کار دولت سنگ‌اندازی می‌کنند و به دنبال بهانه‌جویی هستند، افراد بازنده‌ای هستند که با شکست در انتخابات اخیر منافع آنها به خطر افتاده است / بهانه‌جویی‌ها و سنگ‌اندازی‌های آنها در واقع یک نوع فرا به جلو برای عدم پاسخگویی‌شان است .
 نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با دعوت از جامعه مدنی برای حضور فعالتر در عرصه عمومی تصریح كرد: دولت باید در برابر بهانه‌جویان از خود صبوری نشان دهد و وارد حاشیه‌ها نشود،چرا كه آنها می‌خواهند كه دولت با وارد شدن به حاشیه‌ها از اجرای برنامه‌هایش بازماند.

 

احمد شیرزاد در خصوص اظهارات رئیس‌جمهور در گلایه از برخی از جریان‌های سیاسی مبنی بر سنگ‌اندازی آنها در کار دولت گفت: افراد و كسانی که در کار دولت سنگ‌اندازی می‌کنند و به دنبال بهانه‌جویی هستند، افراد بازنده‌ای هستند که با شکست در انتخابات اخیر منافع آنها به خطر افتاده است.

وی ادامه داد: آنها کشوری را تحویل دولت آقای روحانی داده‌اند که بیشتر شبیه به یک ساختمان ویران است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت روحانی در عرصه‌های مختلف معجزه نکرده است، اظهار داشت: کاری که دولت تدبیر وامید بر آن همت گماشته پایان بخشیدن و کاستن از اشتباه عمل کردن‌ها و اموری است که فاقد کار کارشناسی بود.

شیرزاد با تاکید بر اینکه بهانه‌جویان باید به خاطر عملکردشان در هشت ساله گذشته شرمسار باشند، یاد‌آور شد: بهانه‌جویی‌ها و سنگ‌اندازی‌های آنها در واقع یک نوع فرا به جلو برای عدم پاسخگویی‌شان است و از هر چیزی یک بهانه می‌سازند مثلاً وزیری به دیدار آقای خاتمی رفته و این بهانه‌ای برای جاروجنجال و در منگه قرار دادن دولت شده است.

نماینده مجلس ششم در پاسخ به این سوال که دولت تدبیر و امید باید در برابر بهانه‌جویی‌های آنان چه باید بکند،‌ اذعان داشت: تنها كاری كه دولت باید در برابر این افراد انجام بدهد، این است كه از خود صبوری نشان دهد و وارد حاشیه‌ها نشود چراكه آنها می‌خواهند كه دولت با وارد شدن به حاشیه‌ها از اجرای برنامه‌هایش بازماند.

وی با دعوت از فعالان جامعه مدنی و گروه‌های مرجع برای تاثیرگذاری در افكار عمومی بیان كرد: اگر جامعه مدنی ما فعال شود و ناظر بر عرصه عمومی كشور باشد و اینطور نباشد كه فقط دولت دفاع كند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

938امروزmod_vvisit_counter
958دیروزmod_vvisit_counter
6339این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35549این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19365594کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 21 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.1.158
Mozilla 5.0, 
امروز: 06 اردیبهشت 1403