Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اهانت حامیان جلیلی به آیت الله هاشمی رفسنجانی . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 26 فروردین 1393 ساعت 23:30 بازدیدها:2450 مرتبه

به بهانه انتشار یک خبر درباره شهر رفسنجان صورت گرفت.                                 

سگ ولگرد رفسنجانی


اهانت حامیان جلیلی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی+عکس
فعالان دانشجویی تندرو و نزدیک به سعید جلیلی به بهانه انتشار مطلبی در یکی از شبکه‌های اجتماعی توسط یکی از این فعالان دانشجویی با موضوع “جمع آوری سگ های ولگرد در رفسنجان” به شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی و نزدیکان ایشان توهین‌های سنگینی روا داشتند.


یکی از فعالان دانشجویی اصولگرا در شبکه اجتماعی گوگل پلاس با انتشار خبری در مورد جمع آوری سگ های ولگرد در رفسنجان به یکی از مقامات عالی رتبه نظام توهین کرد.
وحید اشتری از فعالان دانشجویی اصولگرا و عضو کمیته صیانت از منافع ملی، از جریان های سیاسی نزدیک به سعید جلیلی، با انتشار خبری از یک خبرگزاری اصولگرا اقدام به توهین به آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرد.
نکته جالب توجه اینکه زیر این نُت پلاسی همفکران این فعال دانشجویی اصولگرا توهین هایی صریح تری را روا داشتند.
"کمیته صیانت از منافع ملی” یکی از کمیپین های حامی گفتمان دکتر سعید جلیلی و مخالف مذاکرات سازنده درباره پرونده هسته ای است. اعضای این کمپین از فعالان  دانشجویی جریان اصولگرا از جمله جنبش عدالتخواه دانشجویی است و صادق شهبازی، دبیرکل اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی و رییس ستادهای مردمی حمایت از دکتر سعید جلیلی  نیز عضو این کمپین است.
اشتری در صفحه خود در گوگل پلاس این گونه نوشته است:«وسط اخبار مشکلات کشور و مذاکرات و ندادن پولهای ایران همین که سگ های ولگرد رفسنجانی جمع می شوند خودش خوشحال کننده است»! عکس زیر شاهد روشنی دال بر توهین این فعالان سیاسی نزدیک به سعید جلیلی به آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

سگ ولگرد رفسنجانی
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

107امروزmod_vvisit_counter
957دیروزmod_vvisit_counter
6465این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35675این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19365720کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.135.246.193
Mozilla 5.0, 
امروز: 07 اردیبهشت 1403