Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
یک فعال دانشجویی : مسئولان با اقلیت ها در تعامل باشند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 29 فروردین 1393 ساعت 17:21 بازدیدها:2324 مرتبه

یک فعال دانشجویی: مسئولان با اقلیت‌ها در تعامل باشند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: دشمنان نظام همواره در پی تفرقه‌اندازی میان اقلیت‌های قومی و مذهبی ایران با حکومت مرکزی بوده‌اند.
میلاد مهدویان اظهار کرد: تنوع می‌تواند هم مضر و هم مفید باشد که منظور از مضر، نفوذ و تفرقه‌اندازی دشمنان است. در این زمینه دشمنان در اوایل انقلاب تا اندازه‌ای موفق شدند ولی بعد از مدتی حیله‌های دشمنان نقش‌ برآب شد.


وی با بیان اینکه "اگر به اقلیت‌ها درست نگاه شود، این تنوع می‌تواند بسیار مفید باشد"، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه به اقلیت‌های قومی و مذهبی احترام می‌گذارند و دوستشان دارند. از طرفی هم ممکن است که مشکلاتی در برخورد مسئولان با آن‌ها مشاهده شود.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: بطور کلی همیشه سعی شده است که مشکلات اقلیت‌ها حل و فصل شود تا از درگیری و دلخوری میان آنان و حکومت جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه "دستگاه‌های حکومتی با اقلیت‌ها باید در تعامل باشند"، گفت: چند سال پیش که ریگی حملات تروریستی خود را در مناطق سنی‌نشین ایران انجام می‌داد، مرزداران سپاه با حضور در آن ناحیه‌ها سعی کردند تعامل خوبی با اقلیت‌های مذهبی داشته باشند.

مهدویان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مکانی و زمانی مخلتف، می‌شود از نیروی اقلیت‌های قومی و مذهبی مختلف استفاده درست کرد؛ همانطور که در آموزش و پرورش جنوب کشور از این بزرگواران بهره برده می‌شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

130امروزmod_vvisit_counter
986دیروزmod_vvisit_counter
130این هفتهmod_vvisit_counter
9885هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36684این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19366729کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 18.216.94.152
Mozilla 5.0, 
امروز: 08 اردیبهشت 1403