Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 14 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کاندیدای اصلاح طلبان در ریاست جمهوری 92 مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 24 اسفند 1391 ساعت 01:34 بازدیدها:2713 مرتبه

کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 92 در ایران
واکنش اصلاح طلبان مجلس به خبر دعوت انتخاباتی از خاتمی

نماینده مردم سبزوار که نام وی به عنوان یکی از امضاء کنندگان نامه دعوت از خاتمی در رسانه ها منتشر شده است ضمن تکذیب این خبر گفت: بعد از تماس های مکرر برخی خبرنگاران و سوال آنها تازه در جریان این موضوع قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر نامه دعوت چند تن از نمایندگان اصلاح طلب مجلس از خاتمی برای حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری این خبر از سوی برخی نمایندگان تکذیب شد.

رمضانعلی سبحانی فرد نماینده مردم سبزوار که نام وی به عنوان یکی از امضاء کنندگان این نامه در رسانه ها منتشر شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تکذیب کرد و گفت: بعد از تماس های مکرر برخی خبرنگاران و سوال آنها تازه در جریان این موضوع قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تا جایی که بنده خبر دارم آقای تاجگردون هم که نام وی در این خبر درج شده ، در جریان این خبر نبوده و اطلاعی ندارد.

این در حالی است که یکی دیگر از نمایندگانی که نام وی به عنوان امضاء کننده در سایت های خبری منتشر شده است این خبر را تکذیب نکرد اما از ارائه جزئیات بیشتر نیز خود داری کرد.

به گزارش مهر، برخی سایت های خبری امروز از نامه برخی اصلاح طلبان مجلس به خاتمی برای دعوت از وی به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.

همچنین رسانه ها از پاسخ مثبت خاتمی برای حضور در انتخابات نیز خبر داده بودند.

محمد رضا تابش، غلامرضا تاجگردون، سید محمد پور فاطمی، حسین امیری خامکانی و رمضانعلی سبحانی فرد، نمایندگانی هستند که اسامی آنها در رسانه ها به عنوان امضاء کنندگان نامه دعوت از خاتمی منتشر شده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4782امروزmod_vvisit_counter
1309دیروزmod_vvisit_counter
9328این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6739این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19376858کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 181 مهمان حاضر
IP شما: 52.15.59.163
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 اردیبهشت 1403