Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
استبداد ، استعمار و افراط سه ضلع یک مثلث شوم هستند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 15 اردیبهشت 1393 ساعت 22:33 بازدیدها:1954 مرتبه

هاشمی رفسنجانی :
استبداد، استعمار و افراط سه ضلع یک مثلث شوم هستند
نگاه دولت فعلی که برخاسته از آرای مردم است، در تعامل و همکاری براساس احترام متقابل با دنیا جدی است و تصادفی نیست که حل مسایل هسته ای در اولویت برنامه های دولت برای سیاست خارجی قرار می گیرد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای هیات پارلمانی ایتالیا، فضای باز را اساس برنامه های دولت در سیاست داخلی دانست و افزود: موافقان و مخالفان ابراز عقیده می کنند و دولت با ثبات سیاسی و بر اساس اصل قرآنی همه حرف ها را می شنود و بهترین ها را انتخاب می کند.

 

وی تاریخ باستانی را وجه مشترک ایران و ایتالیا خواند و اظهارداشت: سابقه دیرینه ایران و ایتالیا در تاریخ جهان، آینده ای را برای مسؤولان دو کشور ترسیم می کند که برای همکاری عمیق تر، فکر و برنامه ریزی بیشتری کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سفر قبل از انقلاب خود به ایتالیا و ارائه تحلیلی از عملکرد دولت های متعدد ایتالیا در دوره های مختلف، گفت: در زمان جنگ ایتالیا به تعهداتش عمل نمی کرد، امّا در دوران سازندگی، همکاری های خوبی در تقویت صنعت و تولید فولاد داشت و برای الان و آینده هم منافع دو کشور در همکاری بیشتر است.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤال خانم سناتور لوکوتز باریکیوتی در خصوص پرونده هسته ای، جایگاه زن در جامعه و آینده روابط ایران با جهان، تاکید کرد: با توجه به جامعه تحصیلکرده، به خصوص حضور خانم ها در مقاطع عالی تحصیلی و حاکمیت تعقل و تدبیر دیپلماتیک در فضای مذاکرات، به آینده مسایل هسته ای و روابط با جهان خوشبین هستیم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال سناتور وینچنزو آمندولا درباره روابط ایران و عربستان، اظهارداشت: راه حل مسایل دو کشور با توجه به مشترکات منطقه ای و اسلامی و تجربه عملی گذشته که یخ های روابط را آب کرده بود، خیلی آسان است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکره من و ملک عبدالله در مقاطع برگزاری کنفرانس اسلامی در سنگال و سپس در سفر ایشان به ایران، اختلافات دو کشور را درباره میزان تولید نفت و روابط کشورهای اسلامی تبدیل به همکاری و همدلی کرد.

وی درباره تحولات کشورهای شمال آفریقا و نوع نگاه ایران، افزود: تندروها حرکت انقلابی مردم آن کشورها را منحرف کردند و نارضایتی مردم از هرج ومرج های سیاسی و اجتماعی باعث برگشت نظامی ها شده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استبداد، استعمار و افراط سه ضلع یک مثلث شوم هستند که مردم آن مناطق را گرفتار کرده است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، در پاسخ به سؤال گرگوریو جیتی درباره خصوصی سازی، اظهارداشت: مشکلات فعالیت بخش خصوصی با اصلاح اصل 44 قانون اساسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برطرف شد که اگر درست اجرا می شد، شاهد درخشش آن در جامعه و همکاری بخش خصوصی بین المللی بودیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تصویب محل های مصرف برای درآمدهای حاصل از واگذاری ها به بخش خصوصی گفت: در مصوبات مجمع، درآمدها در خدمت تقویت بخش خصوصی و تعاونی ها و معیشت نیازمندان است که امیدواریم دولت آقای روحانی، آن سیاست را به مسیر درست خویش برگرداند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

201امروزmod_vvisit_counter
957دیروزmod_vvisit_counter
6559این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
35769این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19365814کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 18.222.163.31
Mozilla 5.0, 
امروز: 07 اردیبهشت 1403