Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
علی مطهری : موسوی باید می گفت مانند امام علی از حقم گذشتم . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 16 اردیبهشت 1393 ساعت 23:20 بازدیدها:1757 مرتبه

علی مطهری : موسوی باید می‌گفت مانند امام علی از حقم گذشتم . 
موسوی باید مصلحت نظام و اسلام را می‌دید و می‌گفت که من هم مانند امام علی(ع) از حقم گذشتم.
علی مطهری با بیان کردن برخی نکات از اندیشه‌های شهید مطهری در خصوص نسل جوان گفت: نسل جوان متعلق به آینده است و نسل فعلی متعلق به گذشته است و بیشتر کشورها بر روی این نسل جوان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

مطهری در پاسخ به مشخص شدن جرم سیاسی در مجلس شورای اسلامی گفت: تعریف و احکام جرم سیاسی باید تبیین شود و این امر سازنده است و باید بین مجرم سیاسی و متهم سیاسی تفاوت قائل بود.

وی ادامه داد: قبول دارم که هشت سال گذشته تندروی‌ها در جامعه زیاد بوده و ما باید سعی کنیم که این افراطی‌گری‌ها را کاهش دهیم.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سئوال که چرا با برگزار کنندگان برنامه دلواپسم هیچ برخوردی نمی‌شود، گفت: اگر آزادی بیان را قبول داریم باید به آن‌ها هم حق دهیم که به صورت آزادانه حرف‌های خود را بزنند و آن‌ها هم با هدف برپا نگاه داشتن نظام این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند ولی باید با آن‌ها بحث کرد.

نماینده تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که چرا رفع حصر صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: ادامه این وضعیت معقول نیست و اینکه نزدیک به سه سال و نیم کسی را در حصر قرار بدهیم، منطقی نیست و نیز درخواست توبه از کسی که کارش را قبول دارد و به آن اعتقاد دارد، منطقی نیست و یا باید دوطرف از خطاها بگذرند یا اینکه باز هم دو طرف مجازات شوند.

به نوشته ی فارس، مطهری در پاسخ به این سئوال که در زندان اوین چه گذشته است، گفت: بارها از نمایندگان خواستم که برای بازدید به اوین بروند و وضعیت را مشاهده کنند تا معلوم شود که حق با چه کسی است ولی متأسفانه هیچ یک از نمایندگان حاضر نمی‌شوند.

وی باز در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان خاطرنشان کرد: حصر بدون محاکمه منطقی نیست و قوه قضائیه نباید بدون محاکمه موسوی و کروبی را حصر می‌کرد.

این نماینده مجلس گفت: ژنو به نفع کشور است و به نتیجه هم می‌رسد.

وی عنوان کرد: همه تقصیرها در حوادث 88 به گردن موسوی و کروبی نبود و اینها را به این سمت هل داده بودند؛ موسوی باید مصلحت نظام و اسلام را می‌دید و می‌گفت که من هم مانند امام علی(ع) از حقم گذشتم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

843امروزmod_vvisit_counter
431دیروزmod_vvisit_counter
5286این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34496این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364541کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 3.22.181.209
Mozilla 5.0, 
امروز: 05 اردیبهشت 1403