Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پزشکیان : حضور هاشمی و خاتمی مشارکت عمومی را بالا میبرد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 24 اسفند 1391 ساعت 11:30 بازدیدها:2938 مرتبه

اگر هاشمی و خاتمی در انتخابات حضور پیدا کنند مشارکت عمومی مردم زیادتر خواهد شد.

وزیر دولت اصلاحات گفت: کسانی که تاکنون خواب بوده اند از هاشمی انتقاد می‌کنند.
مسعود پزشکیان در مجلس تاکید کرد: بنده معتقدم اگر هاشمی و خاتمی در انتخابات حضور پیدا کنند مشارکت عمومی مردم زیادتر خواهد شد البته اگر کسی این موضوع را قبول ندارد می‌تواند به راحتی امتحان کند. نماینده تبریز در مجلس افزود: بداخلاقی هایی که صورت می‌گیرد موجب می‌شود تا افرادی مثل هاشمی نخواهند در انتخابات نامزد شود.
آقای هاشمی با وجود آنکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و به طور مستقیم از مقام معظم رهبری حکم گرفته است اما برخی جرات می‌کنند درباره ایشان حرف های بی ربط بزنند. پزشکیان ادامه داد: تخریب شخصیت فردی مانند هاشمی جز بد اخلاقی چیز دیگری نیست که متاسفانه سال هاست شاهد این تخریب هستیم.
وی اظهار داشت: کسانی که کار بیشتری انجام می‌دهند ممکن است اشتباهاتی نیز داشته باشند اما در این میان افرادی که هیچ کاری برای مملکت نکرده اند الان می‌بینیم پاک پاک هستند و هیچ انتقادی نسبت به ایشان نمی‌شود.
این نماینده مجلس افزود: افرادی که در سیستم نظام ما تلاش کرده اند حق با آنهاست نه کسانی که تا حالا در خواب بوده اند و تازه از خواب بیدار شده اند. شک ندارم اگر آقای خاتمی در انتخابات کاندیدا شود اصولگرایان رای نخواهند آورد.
پزشکیان افزود: در کشور ما بیشتر دعوا بر سر قدرت است نه خدمت، درحالی که باید گرفتاری مردم رفع شود متاسفانه هر کس به قدرت می‌رسد سعی در تخریب دیگران دارد. وی تاکید کرد: اگر بر اساس تقوا عمل شود هر کس عالم تر و کارآمد تر باشد و البته فارق از جناح بندی ها و دسته بندی ها باید در صحنه حضور داشته باشند.'

منبع : بهار

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

930امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1756این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39241این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369286کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.96.159
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403