Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دشمن در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ایجاد تنش های قومیتی است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 24 اسفند 1391 ساعت 17:12 بازدیدها:2190 مرتبه

دشمن در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ایجاد تنش های قومیتی است

کارشناس ارشد شورای نگهبان انفجار ماهشهر را در راستای ایجاد تنش‌های قومیتی در انتخابات ریاست جمهوری دانست.
به گزارش موج حضور به نقل از  خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، عباسعلی فرزندی اردکانی روز گذشته در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان شهرستان خرم آباد در سالن همایش های جهاد کشاورزی این شهر تصریح کرد: دشمن در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال ایجاد تنش های قومیتی در ایران است و اولین اقدام آنها هم انفجار ماهشهر بود.

وی با تشریح راهبردهای دشمنان نظام برای به چالش کشاندن انتخابات ریاست جمهوری افزود: تضعیف نقش نهادهای نظارتی در انتخابات و انجام تحرکات سیاسی از سوی جریان انحرافی با القای اینکه انتخابات مربوط به یک جریان خاص است.

کارشناس ارشد شورای نگهبان بیان داشت: دشمنان تلاش می کنند که نیروهای بین المللی و یا منطقه ای بر انتخابات پیش رو نظارت کنند.

فرزندی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو نه تنها برای نظام سرنوشت ساز است؛ بلکه دوستان و دشمنان نظام نیز چشم به نتیجه این انتخابات دوخته اند، ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات آبروی ملی و نشان دهنده رشد اجتماعی ملت ایران است و می تواند برای نظام امنیت ساز باشد.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان نظام به ولایت در فتنه 88 گفت: دشمنان نظام خود معترف شده اند که در این فتنه با هجمه به ولایت، ملت ایران ولایت مدارتر شده اند؛ در نتیجه در انتخابات پیش رو می خواهند ولایتمداری را مورد هجمه قرار دهند.

کارشناس ارشد شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که مردم یک درک مشترکی از تهدیدات خارجی داشته باشند، خاطرنشان کرد: دشمنان در ابعاد مختلف در رویارویی با نظام ناکام مانده اند، از این رو به تشدید تحریم های اقتصادی با کاهش صادرات نفت ایران و تحریم بانک مرکزی روی آورده اند؛ به هر حال تبعات تحریم ها دامن ملت را گرفته است؛ اما بخشی از مشکلات هم متوجه ناکارآمدی مدیران اقتصادی و فرصت طلبان است.


کلمات کلیدی:انتخابات ریاست جمهوری
شورای نگهبان

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

654امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1480این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38965این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369010کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.137.181.52
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403