Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نمایندگان مجلس هنوز صدای مردم در انتخابات 92 را نشنیده اند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 03 شهریور 1393 ساعت 21:31 بازدیدها:1412 مرتبه

نمایندگان پنبه را از گوش خود در بیاورند.
مجلسیان هنوز صدای مردم در انتخابات 92 را نشنیده اند.
مجلس بر آمده از رای مردم است و هدفش حفظ حقوق مردم است امیدواریم نمایندگان مجلس پنبه را از گوش خود در بیاورند تا صدای مردم را بشنود و دست از لج بازی با مردم بردارند و جلوی خواست ملت قرار نگیرد چرا که این اقدامات آنها قطعا در آینده سیاسی شان تاثیرگذار خواهد بود. با عوض کردن وزیر خط مشی دولت تغییر نمی کند همانگونه که شاهد بودیم رییس جمهور آقای نجفی را بعنوان سرپرست وزارت علوم معرفی کرد.



عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: اینکه مجلس نهم جلوی دولت در بیاید و در کار دولت سنگ اندازی کند چیز جدیدی نیست. استیضاح حق نمایندگان است اما باید به حال نمایندگان مجلس تاسف خورد که از استیضاح وزیر علوم غرض ورزی شخصی و جناحی داشتند و متاسفانه هنوز صدای مردم در انتخابات 92 را نشنیده اند و در مقابل خواست مردم و فرهیختگان جامعه قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مقدم  گفت: وقتی دفاعیات عقلانی منطقی و مستدل فرجی دانا را شنیدیم و در مقابل رای عدم اعتماد مجلس را مشاهده کردم برایم روشن شد که مجلس با عقلانیت و با هدف اجرای قانون یا صیانت از حق ،فرجی دانا را استیضاح نکرده و این استیضاح فقط جنبه سیاسی داشت و دود این کار نمایندگان به چشم دانشگاهیان و جامعه علمی کشور می رود.

وی افزود: امیدوارم اخباری که از استیضاح سایر وزرای دولت به گوش می رسد درست نباشد و نمایندگان در مدتی که از دوره نمایندگی آنان باقی مانده جلوی خواست ملت در نیایند که اگر چنین اتفاقی بیافتند باعث خودکشی سیاسی نمایندگان است و جایگاه مجلس نهم را مخدوش می کند.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: مجلس بر آمده از رای مردم است و هدفش حفظ حقوق مردم است امیدواریم نمایندگان مجلس پنبه را از گوش خود در بیاورند تا صدای مردم را بشنود و دست از لج بازی با مردم بردارند و جلوی خواست ملت قرار نگیرد چرا که این اقدامات آنها قطعا در آینده سیاسی شان تاثیرگذار خواهد بود.

مقدم در پایان گفتگو با روزنو خاطر نشان کرد: با عوض کردن وزیر خط مشی دولت تغییر نمی کند همانگونه که شاهد بودیم رییس جمهور آقای نجفی را بعنوان سرپرست وزارت علوم معرفی کرد و ایشان خواست که راه فرجی دانا که همان قانون گرایی و انظباط است را دنبال کند. دولت به مردمی که به او رای داده اند بی توجه نیست و به قول های انتخاباتی خود پایبند است  و این کارشکنی ها مانع پیشبرد اهداف دولت نمی شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

482امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
6873این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
27151این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19357196کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.17.186.218
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403