Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
امر به معروف به شیوه انصار حزب الله باعث ضربه زدن به اسلام می شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 04 شهریور 1393 ساعت 18:31 بازدیدها:1692 مرتبه

حجت‌الاسلام درایتی:
امر به معروف به شیوه انصار حزب الله باعث ضربه زدن به اسلام می شود.
وی ادامه داد: شعار امر به معروف و نهی از منکر که از جانب این تندرو ها صادر می شود فقط سرپوشی است که برای لاپوشانی فساد مالی دولت قبل استفاده می شود.
مشاور رییس دولت اصلاحات گفت: ورود گشت انصار حزب الله به خیابان سناریوی تکراری است که در دولت اصلاحات هم با شعار برخورد با بد حجابی شروع شد و بعد جلسات و همایش ها را بر هم می زدند و بعد ها اتفاقات ناگواری را رغم زدند.



، سیدمصطفی درایتی در  گفتگو با خبرنگار "سایت روز نو" در مورد خطر ورود گشت های انصار حزب الله به خیابان ها اظهار کرد: لزومی ندارد در کشور قانون مند که نظام قضایی مدونی دارد این گروه غیر قانونی برای امر نهی کار کنند. البته امر به معروف و نهی از منکر به شیوه اینها باعث ضربه زدن به دین و وهن اسلام می شود و باعث ایجاد شبهه در جامعه می شود.

وی ادامه داد: شعار امر به معروف و نهی از منکر که از جانب این تندرو ها صادر می شود فقط سرپوشی است که برای لاپوشانی فساد مالی دولت قبل استفاده می شود.

وی اظهار کرد: این گروه تندرو بعد هشت سال از خانه شان بیرون آمدند تا جو را متشنج کنند تا فساد دولت قبل که واسطه حمایت سر دسته های آنان بود بررسی و مشخص نشود. اگر هدف آنها امر به معروف بود در دولت قبل نباید سکوت می کردند و اینکه در آن زمان سکوت کردند خودش باعث ایجاد شبهه می شود که هدف انها چیزی جز ایجاد فشار سیاسی به دولت نیست.

درایتی خاطر نشان کرد: این گروه بدون سازماندهی فعالیت نمی کند  و شرع را بهانه قرار می دهند تا دولتی که منافع آنها را تامین نمی کند تحت فشار قرار دهند و متاسفانه اظهار نظرهایی که بعضی از ارگان ها شنیده می شود بیشتر جنبه حمایتی دارد.

وی گفت: اینها از جای خاصی دستور می گیرند کسانی آنها را در دوران اصلاحات به خیابان آوردند و تنش افرینی کردند و بعد در هشت سال دولت قبل آنها را سکوت کردند تا جایی که حتی یک اعتراض کوچک هم در قبال فساد گسترده آن زمان نکردند و الان هم دوباره دستور دادند که به عرصه سیاسی برگردند.

مشاور رییس دولت اصلاحات در پایان گفتگو با روز نوتاکید کرد: دولت اهرم فشار زیادی در قبال این گروه های خودسر ندارد و فقط می تواند مردم را آگاه کند و با فشار افکار عمومی با آنها برخورد کند و در جائی هم مانع شوند تا آنها با بودجه دولتی که ممکن است از آن به نحوی بهره مند شود به فعالیت های خود ادامه ندهند.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

247امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
5959این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26237این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356282کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 18.216.190.167
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403