Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
گشت انصار حزب الله حرام است/ در اسلام چیزی به نام تفکیک جنسیتی نداریم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 05 شهریور 1393 ساعت 20:05 بازدیدها:1561 مرتبه

گشت انصارحزب الله حرام است.
فاضل میبدی:در اسلام چیزی به نام تفکیک جنسیتی نداریم.
امر به معروف و نهی از منکر از سمت مردم به دولت هاست و مانع انحراف دولت ها می شود بزرگترین جهاد حرف زدن در برابر حاکم است . امام علی می فرماید: اگر امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنید حاکمان ظالم بر شما مسلط می شوند . در گذشته این وظیفه بر عهده اشخاص بوده اما امروزه امر به معروف و نهی از منکر باید توسط احزاب و روزنامه ها صورت بگیرد.



یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: گشت انصار حزب الله نه تنها به نفع کشور نیست بلکه به ضرر شرع هم است. امر یعنی دستور دادن و هر کس که دستور می دهد بر طرف مقابل نوعی ولایت پیدا می کند و این در صلاحیت هر کسی نیست در مسایل شخصی افراد نمی شود دخالت کرد و کسی مجبور به انجام کاری کرد.

محمدتقی فاضل میبدی در گفتگو با  روز نو در مورد گشت های  موتوری انصار حزب الله گفت: امر به معروف و نهی از منکر مربوط به مسایل شخصی افراد نمی شود و ما در مورد کاراهایی باید امر کنیم که دودش به چشم همه می رود و برای جامعه ضرر دارد.

وی ادامه داد: اگر جامعه را به کشتی تشبیه کنیم کسی کنار گوشه کشتی کار خلافی انجام دهد ولی به کسی ضرر نرساند مشکل ندارد اما اگر کسی کشتی را سوراخ کند و اسیب آن به همه می رسد و در اینجا باید مانع کار او شویم البته اول باید با آرامش او را از ان کار منع کرد و بعد برخورد .

فاضل میبدی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از سمت مردم به دولت هاست و مانع انحراف دولت ها می شود بزرگترین جهاد حرف زدن در برابر حاکم است . امام علی می فرماید: اگر امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنید حاکمان ظالم بر شما مسلط می شوند

وی افزود: در گذشته این وظیفه بر عهده اشخاص بوده اما امروزه امر به معروف و نهی از منکر باید توسط احزاب و روزنامه ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کار انصار حزب الله نه قانونا  و نه شرعا مجوز ندارد و حتی حرام است.اگر شخصی می خواهد این کار را بکند باید آموزش ببیند  نمی توان هر کسی را برای برخورد با مردم فرستاد و اگر بخواهند با باتوم بریزند در خیابان این کار را بکنند باعث وهن اسلام است.

وی در مورد طرح تفکیک جنسیتی  در شهرداری گفت: ما در اسلام چیزی به نام تفکیک جنسیتی نداریم کجای اسلام آمده زن مرد باید از هم جداگانه کار کنند ما فقط تفکیک را در حمام داریم. اگر بخواهیم این طرح را اجرا کنیم جامعه دچار عسر و حرج می شود اینکه ما به مسائل با دید جنسیتی نگاه کنیم اشکال دارد کسانی که این کار می کنند خودشان به آن اعتقاد ندارد و فقط سیاسی بازی است.

وی ادامه داد: اگر ما مشکلی داریم باید در خارج ادارات ان را حل کنیم با تفکیک جنسیتی حل نمی شود اگر مشکلی هم نداریم پس این کارها برای چه منظوری است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ما مشکلات بزرگتری مثل تحریم های خارجی فساد مالی گسترده رشوه گیری و امثالهم داریم طرح این مسائل برای آن است که حواس مردم را از این مشکلات پرت کنند.

وی یاد آور شد: اگر جلوی انصار گرفته نشود با توجه به وضع منطقه با مشکلی بزرگتری از تیر ماه سال 78 روبرو می شویم نباید با این کارها مردم را مایوس کرد.

میبدی  در پایان اظهار کرد : حتی امام علی علیه السلام هم سر این مسائل مشکل نداشتند و بیشتر بر سر مساله فقر و فساد مالی حساس بودند. شما دنیا مردم را آباد کنید مردم آخرت خود را می سازند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

488امروزmod_vvisit_counter
978دیروزmod_vvisit_counter
5631این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
25909این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19355954کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 4 مهمان حاضر
IP شما: 3.141.24.134
 , 
امروز: 30 فروردین 1403