Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
از جوانان اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دهم دعوت می شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 12 شهریور 1393 ساعت 23:06 بازدیدها:1632 مرتبه

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات:
از جوانان اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس آینده دعوت می‌شود.
در زمان انتخابات شورای شهر هم از جوانان اصلاح‌طلب دعوت کردیم تا کاندیداهای خود را برای شورای شهر اعلام کنند و سه نفر از این کاندیداها رای آوردند و در لیست قرار گرفتند.
: در طول هشت سال گذشته و بالاخص پنج سال اخیر و در هیچ دوره‌ای، زمان برای فعالیت اصلاح طلبان به اندازهٔ امروز فراهم نبوده است. امروز جوانان اصلاح‌طلب با بهره گیری

از تجربهٔ بزرگان اصلاح طلب پای در میدان سیاست گذاشته‌اند و سعی دارند فعالیت خود را با انسجام بیشتری پیگیری کنند. در همین رابطه  گفتگویی با محسن رهامی انجام شده که در ادامه می‌خوانید:

وی در این رابطه گفت: احزاب اصلاح طلب خود شاخه‌های جوانان و دانشجویی دارند و این جوانان در این احزاب مستقر هستند و فعالیت می‌کنند. در زمان انتخابات شورای شهر هم از جوانان اصلاح‌طلب دعوت کردیم تا کاندیداهای خود را برای شورای شهر اعلام کنند و سه نفر از این کاندیداها رای آوردند و در لیست قرار گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه تاکید کرد: وقتی جوانان در کنار افراد با تجربه و مسن قرار گرفتند، مورد اقبال واقع شده و با تجربه‌تر‌ها کاملا از نظرات و پیشنهادات این جوانان استفاده می‌کردند. همچنین از این جوانان را برای انتخابات آیندهٔ مجلس هم دعوت خواهد شد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اذعان داشت: به هر حال نمی‌شود در یک فعالیت سیاسی یک نسل را در نظر بگیریم و یک نسل را خیر. از ابتدای انقلاب بسیاری فعالیت سیاسی داشته‌اند و تجربه سیاسی کسب کرده‌اند. عده‌ای از این افراد انرژی بیشتری و عده‌ای هم تجربه خوبی دارند و ترکیب این دو می‌تواند برای اصلاح طلبان مفید باشد.

این فعال اصلاح‌طلب تصریح کرد: باید تلاش کنیم که دونسل با هم و در کنار هم کار کنند، نه نسل گذشته نسل جدید را کنار بگذارد و نه نسل جدید از نسل گذشته دوری کند. همکاری این دو گروه بهترین مدلی است که می‌تواند از تجربه نسل گذشته بهره گیرد. ترکیب این دو برای موفقیت اصلاح طلبان می‌تواند مفید باشد.

وی ادامه داد: اکنون حزب جوانان داریم که عضو شورای هماهنگی اصلاحات هم هستند. اگر در کنار این حزب، حزب دیگری هم تاسیس شود، استقبال می‌کنیم. ما از تشکیل هر نهاد مدنی و حزبی که بتواند بخشی از جامعه و بخشی از نیروهای پراکنده را هماهنگ کند و به تامیق فعالیت اجتماعی و سیاسی بپردازد، به طور اصولی استقبال می‌کنیم. اگر حزب جدیدی به مواضع شناخته شدهٔ اصلاح طلبان تشکیل شود مورد استقبال است. طبیعی است که افراد و انرژی جدید وارد کار شوند مورد استقبال قرار گیرند.

رهامی در پایان  گفت: نه تنها در بین جوانان اصلاح طلب بلکه در بین جوانان اصولگرا هم اگر احزاب و انجمن‌های مشابه درست کنند و نهاد مدنی با مواضع مشخص کار کنند، باید استقبال شده و کار کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

732امروزmod_vvisit_counter
986دیروزmod_vvisit_counter
8076این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37286این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19367331کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 5 مهمان حاضر
IP شما: 18.217.220.114
Mozilla 5.0, 
امروز: 08 اردیبهشت 1403