Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
واکنش امام جمعه ورامین به نام گذاری خیابانی به نام ندا آقاسلطان توسط گوگل. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 23 شهریور 1393 ساعت 21:19 بازدیدها:1940 مرتبه

واکنش امام جمعه ورامین به نام گذاری خیابانی به نام «ندا آقاسلطان» توسط گوگل.
سایت گوگل یکی از خیابان های ورامین را به نام «ندا آقاسلطان» نامگذاری کرد که این امر واکنش امام جمعه شهرستان ورامین را در پی داشت.
، طی روزهای گذشته سایت گوگل در نقشه خود یکی از خیابان های ورامین که به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری شده را تغییر داده و به نام «ندا آقاسلطان» نامگذاری کرده است .



در پی این اقدام سایت گوگل ، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین گفته است : «تحریف ناشیانه نقشه ورامین توسط گوگل نشان داد که فتنه گران و حامیان آن هنوز از مردم ورامین عصبانی هستند و تلاش دارند تا حماسه مردم این دیار در سال ۸۸ را کمرنگ کنند اما باید به صراحت اعلام کرد که عصبانیت استکبار از مردم ورامین مایه افتخار است. اقدام گوگل بر خلاف مصالح ملی کشور است لذا باید توسط نهادهای مسئول امنیتی و اجرایی پیگیری شود و هر چه سریعتر نقشه ورامین اصلاح و مدیران گوگل از مردم ورامین به علت این توهین عذرخواهی کنند. این تحریف نشان داد که حرکت مردم ورامین تا چه میزان درست و دقیق بوده و چه اثراتی در اردوگاه استکبار و حامیان فتنه گذاشته است به همین دلیل مردم ورامین بار دیگر اعلام می کنند که هیچگاه از حرکت خود در سال ۸۸ پشیمان نبوده و آمادگی دارند تا بار دیگر پرشورتر در میدان دفاع از ارزش های اسلامی حاضر شوند.»

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

191امروزmod_vvisit_counter
958دیروزmod_vvisit_counter
5592این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34802این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364847کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.193.232
Mozilla 5.0, 
امروز: 06 اردیبهشت 1403