Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
وحدت میان این سه نفر ممکن نیست. احمدی نژاد ، خاتمی ، ناطق نوری . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 17 مهر 1393 ساعت 00:16 بازدیدها:2178 مرتبه

وحدت میان این سه نفر ممکن نیست. 
آیت الله محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه ائتلاف احمدی نژاد با سیدمحمد خاتمی و ناطق نوری را محال می داند.

غرویان در واکنش به خبر تلاش احمدی نژاد برای دیدار با خاتمی و ناطق نوری به «تیک» گفت: برای دستیابی به اهداف سیاسی، ائتلاف ها و دیدارها می تواند مفید و موثر باشد.



وی افزود: افرادی که در احزاب، جناح ها و گروه های سیاسی هستند باید مراقب چنین دیدارهایی باشند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در واقع، این تلاش های آقای احمدی نژاد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد.

وی در ادامه خواستار هوشیاری مردم و بویژه جوانان در انتخابات و تحلیل مواضع افراد شد و گفت: مردم باید دیدگاه ها، اندیشه ها و پاردایم فکری افراد را در طول سال های گذشته مد نظر قرار بدهند.

غرویان با بیان اینکه قطعا این گونه اقدامات از سوی احمدی نژاد در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان معنادار است، افزود: به نظر هدف از این دیدارها جذب رای خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ائتلاف احمدی نژاد با خاتمی و ناطق نوری امکان پذیر نیست، چراکه مبانی فکری و چارچوب اندیشه های این دو با تفکر افراطیون، جبهه پایدرای و احمدی نژاد سازگاری ندارد.

وی با اشاره به تاکتیکی بودن حرکت محمود احمدی نژاد، خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به چارچوب به فکری افراد دقت داشته و پس از آن تصمیم گیری بکنند.

غرویان در خصوص سخنرانی آیت الله مصباح برای وحدت اصولگرایان گفت: زمانیکه اظهارات افراد را مورد داوری قرار می دهیم، متوجه می شویم که وحدت بسیار مشکل است. در واقع مبانی فکری احزاب و گروه ها باید طوری باشد که با وحدت سازگاری داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: وقتی برخی افراطیون خودشان می گویند، نمی توانیم متحد شویم و اصلا وحدت را قبول نداریم، چطور می توان پذیرفت که وحدت شدنی است.

وی در پایان گفت: وقتی برخی برای شور، مشورت، نظر مردم و مطالبات حداکثری ملت شانیت و ارزشی قائل نمی شوند فکر نمی کنم به این راحتی بتوان به وحدت دست پیدا کرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

273امروزmod_vvisit_counter
958دیروزmod_vvisit_counter
5674این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34884این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364929کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 21 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.47.253
Mozilla 5.0, 
امروز: 06 اردیبهشت 1403