Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 29 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مطهری: وحدت اصولگرایان با برگزاری همایش بدست نمی آید/نمیتوان مانع فعالیت انتخاباتی طیف احمدی نژاد شد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 04 آبان 1393 ساعت 13:53 بازدیدها:2246 مرتبه

مطهری: وحدت بین اصولگرایان با برگزاری همایش بدست نمی‌آید /نمی‌توان مانع فعالیت‌ انتخاباتی طیف احمدی‌نژاد شد اما... 
علی مطهری معتقد است: اگر طیف احمدی نژاد تصمیم به ورود به انتخابات داشته باشند حق آنهاست و کسی نمی‌تواند مانع شود اما مردم باید هوشیار باشند و درک و رشد سیاسی رسیده باشند.


علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص ضرورت وحدت و انسجام در اصولگریان  برای انتخابات مجلس دهم گفت: شخصا معتقدم که اساسا وحدت بین اصولگرایان یا هر گروه سیاسی دیگر بوسیله همایش بدست نمی‌آید ،وحدت زمانی شکل می‌گیرد که افراد و گروهها بر سر اصول و مبانی فکری واحدی توافق کرده باشند، وحدت باید به طور طبیعی ایجاد شود .

وی اظهار داشت: نشست‌ها و دورهم جمع شدن‌ها می‌تواند تا حدی مفید باشد اما مشروط به اینکه آن مبانی فکری مورد بحث قرار گیرد. به طور کلی تا زمانی که اختلاف در برداشت‌ها از اصول و مبانی فکری وجود دارد دسترسی به وحدت مشکل خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره با خطر تندروها برای جریان اصولگرایی نیز گفت:من نمی خواهم وارد مصداق ها شوم.

وی همچنین در مورد حضور طیف احمدی نژاد در جلسات اصولگرایان و فعالیت برای انتخابات مجلس آینده، گفت: من اطلاع خاصی ندارم ولی اگر هم چنین تصمیمی دارند این حق آنهاست و ما نمی‌توانیم جلو آنها را بگیریم. این حق انهاست که بخواهند کاندیدا شوند و فعالیت کنند اما مهم این است که مردم هوشیار باشند و رشد و درک کافی اجتماعی و سیاسی داشته باشند و تصمیم درست بگیرند و الا ما نمیتوانیم بگوییم گروهی بیایند یا نیایند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

55امروزmod_vvisit_counter
900دیروزmod_vvisit_counter
4497این هفتهmod_vvisit_counter
3016هفته گذشتهmod_vvisit_counter
24498این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19354543کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 3 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.255.94
 , 
امروز: 29 فروردین 1403