Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تابش: هاشمی و خاتمی قرابت فکری دارند/ استراتژی ائتلاف اعتدالیون اصلاح طلب و اصولگرا باید در انتحابات مجلس دهم دنبال شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 21 آبان 1393 ساعت 14:01 بازدیدها:1859 مرتبه

تابش: هاشمی و خاتمی قرابت فکری دارند /استراتژی ائتلاف اعتدالیون اصلاح‌طلب و اصولگرا باید در انتخابات مجلس دنبال شود.
رییس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس تاکید دارد ائتلاف اعتدالیون اصولگرا و اصلاح طلب در نهایت باید به تعامل بیشتر مجلس و دولت و حل مشکلات کشور منجر شود.
محمدرضا تابش، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در مورد احتمال ائتلاف اعتدالیون اصولگرا و اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس آینده، به خبرنگاران، گفت: این همان استراتژی است که در انتخابات

ریاست جمهوری یازدهم نتیجه خودش را نشان داد، یعنی معتدلین هر دوجناح به یک تفاهم و توافق ناگفته و نانوشته رسیدند که شرایط خطیر کشور ایجاب می‌کند از خواسته های صددرصدی شان عدول کنند و بروی گزینه‌ای اجماع کنند که بتواند ممکلت را از این وضعیت نجات دهد، همین وضعیت در مورد انتخابات مجلس آینده هم می‌تواند صادق باشد و جواب بدهد.

وی با بیان اینکه نظر فعلی آقای خاتمی و دوستانشان نیز همین استراتژی است، افزود: اگر ما اصلاح طلبان می خواهیم نتیجه مطلوب در انتخابات مجلس بگیریم باید این استراتژی را دنبال کنیم.

رییس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس در مورد اینکه نزدیکی آیت الله هاشمی رفسنجانی به ناطق‌نوری، خاتمی و روحانی و ائتلاف احتمالی آنها با یکدیگر در انتخابات مجلس دهم، گفت: هر نتیجه‌ای بگیریم که در هر صورت کشور بتواند در تعامل و هماهنگی دولت و مجلس باهم نسبت به حل مشکلات و ارتقاء کارآمدی مجموعه حاکمیت و جلب رضایت مردم حرکت کند مطلوب است ولو اینکه ما از خواسته های صدرصدی مان عدول کنیم.

وی ادامه داد:از نظر ما معتدلین هر مقدار به هم نزدیک باشند به نفع جریان اصلاحات است، نزدیکی آیت الله هاشمی، خاتمی، ناطق و روحانی نیز به نفع اصلاح طلبان است.

تابش در مورد برخی زمزمه ها پیرامون اختلافات اخیر هاشمی و خاتمی، اظهار داشت:روابط آقای خاتمی و هاشمی پیوسته است زیرا آقای خاتمی وزیر آقای هاشمی رفسنجانی بوده است، در کابینه آقای خاتمی هم بسیاری از وزراء و استانداران آقای هاشمی حضور داشتند. همواره حفظ حریم یکدیگر را کرده اند، ارتباطاتی نیز دارند و از نظر فکری نیز قرابت فکری زیادی دارند.

وی تاکید کرد: اینکه این قرابت بیشتر و کمتر شود مهم نیست، مهم این است که به هدف اصلی که تعامل بیشتر فی مابین مجلس و دولت برای ارتقاء کارآمدی حاکمیت و رفع مشکلات مردم است دست یابند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

118امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
6509این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26787این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356832کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.143.0.157
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403