Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
لغو اعتبارنامه مطهری غیرممکن است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 22 آذر 1393 ساعت 23:25 بازدیدها:1675 مرتبه

لغو اعتبارنامه مطهری غیرممکن است». 
یک عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در پی برخی اظهارات مبنی بر به چالش کشیدن اعتبارنامه علی مطهری در مجلس، چنین امری را از اساس منتفی و غیرممکن دانست.



، عوض حیدرپور در مورد تلاش برخی نمایندگان مجلس برای رد اعتبارنامه علی مطهری تصریح کرد: اعتبارنامه نمایندگان مجلس از زمان تصویب به مدت چهار سال اعتبار دارد و به خاطر همین ساز و کاری که بخواهد در طول این دوره اعتبار نماینده‌ای را دوباره مورد بررسی قرار بدهد وجود ندارد.

وی ادامه داد: گویا تعدادی از نمایندگان مجلس در سخنان و گفت‌وگوهای خود از رد اعتبارنامه علی مطهری سخن به میان آورده‌اند اما تا کنونی هیچ نامه یا نظری در این مورد به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: حتی اگر این نمایندگان چه مسئله‌ای را نیز مطرح کنند، باز هم این مسئله منتفی است چون اعتبارنامه نمایندگان بعد از گذشت چهار سال به پایان می‌رسد و از اعتبار ساقط می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: برداشت ما از آیین‌نامه این است که زمان اعتبارنامه برای یک دوره چهارساله است و نمی‌شود در میانه راه، اعتبارنامه نماینده‌ای را دوباره مورد بررسی قرار داد، مگر اینکه ساز و کار جدیدی در این مورد تعریف شود و به تصویب مجلس برسد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

380امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
6771این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
27049این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19357094کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 3.137.164.241
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403