Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رئیس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات خبر داد: آغاز فعالیت کمیته انتخاباتی اصلاح طلبان. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 05 دی 1393 ساعت 23:14 بازدیدها:2252 مرتبه

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات خبر داد: 
آغاز فعالیت کمیته انتخاباتی اصلاح‌طلبان
رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات درباره روند فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات از خیلی قبل فعال شده است. کمیته انتخابات با حضور دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و مسئولیت من کار خود را مدت‌ها است شروع کرده و با هماهنگی شورای مشورتی آقای خاتمی در حال برنامه‌ریزی هستند.



محسن رهامی، رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات درباره برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده گفت: تمام تلاش این است که حتی در شهرستان‌ها افراد و گروه‌هایی که در انتخابات قبل ستاد تشکیل دادند، چه اصلاح‌طلب‌ها و چه احزاب میانه‌رو منسجم شوند و در قالب یک لیست باشند.

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات درباره روند فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان تاکید کرد: شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات از خیلی قبل فعال شده است. کمیته انتخابات با حضور دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و مسئولیت من کار خود را مدت‌ها است شروع کرده و با هماهنگی شورای مشورتی آقای خاتمی در حال برنامه‌ریزی هستند.

این فعال اصلاح‌طلب درباره استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس توضیح می‌دهد: تلاش می‌کنیم که به لیست واحدی برسیم. استراتژی ما این است که اصلاح‌طلب‌ها اعم از شورای هماهنگی، شورای مشورتی و سایر تشکل‌ها چه در تهران و چه در شهرستان‌ها خروجی مشترک داشته باشند. به‌همین‌منظور شورای هماهنگی اصلاحات اخیرا آیین‌نامه‌ای تصویب و این کمیته را مکلف کرده که دیگر احزاب و گروه‌های و اشخاص موثر اصلاح‌طلب را هم دعوت کنند.

وی با بیان اینکه این کار انجام شده و جلسات در حال برگزاری است گفت: تلاش بر این است به‌علاوه اشخاص و احزابی که لزوما در شورای هماهنگی اصلاحات نماینده ندارند اما در حزب اصلاحات به جناب آقای خاتمی یا آقای عارف یا هاشمی گرایش دارند و حامیان دولت همه را منسجم کنیم.

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات درباره جلسات هماهنگی می‌گوید: جلسات بعد از عید شروع شده و در حال حاضر هم جلسات هفتگی تشکیل می‌شود. گروه‌هایی که از آنها یاد شد، سفرهایی هم به استان‌ها دارد که هفته گذشته در مشهد با حضور کلیه دبیران احزاب اصلاح‌طلب و اشخاص اصلاح‌طلب مشهد و همه کسانی که در سال گذشته به‌نحوی در پیروزی آقای روحانی موثر بودند، جلسه‌ای برگزار شد.

رهامی توضیح می‌دهد: این کار شبیه راهکاری است که سال گذشته در تهران انجام شد. در تهران یک شورای سیاستگذاری انتخابات تشکیل شد. این کار در بعضی از شهرستان‌ها هم تکرار شد. با وجود فضای بسته و امنیتی که در سال ۹۱ و اوایل ۹۲ حاکم بود، امکان تلاش زیادی نبود، بسیاری از کاندیداهای ما رد صلاحت شده بودند اما خروجی خوبی داشت.

این فعال اصلاح‌طلب درباره سخنانی که بعضا از جناح مخالف به‌منظور اختلاف‌افکنی در جریان اصلاح‌طلب شنیده می‌شود، عنوان می‌کند: مشکلی با آقای عارف وجود ندارد. ایشان ممکن است گله‌هایی نسبت به این که بعضی از نظراتشان تامین نشده، داشته باشند اما این نشان‌دهنده اختلاف نیست. ایشان خود هم گفته‌اند به هر مدلی که مجموعه اصلاح‌طلب‌ها و آقای خاتمی برسند، با آن همراه خواهند شد.

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات درباره برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان در انتخابات خبرگان می‌گوید: کاندیداهایی که شرایط مدنظر اصلاح‌طلب‌ها را داشته باشند از آنها حمایت می‌کنیم. تلاش بر این  است که هرجا علما و روحانیون مورد قبول مجموع اصلاح‌طلب‌ها هستند، نسبت به آنها فعالیت جدی‌تری انجام و تلاش شود که از نیروهای باسواد، باذوق و علاقمند به انقلاب حمایت شود.

وی افزود: قصد بر این است که در مجلس خبرگان نیروهای روشن و آگاه به مسائل سیاسی و مورد قبول مجموع بدنه اصلاح‌طلب‌ها حضور داشته باشند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

416امروزmod_vvisit_counter
1132دیروزmod_vvisit_counter
2374این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39859این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369904کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 18.117.148.105
Mozilla 5.0, 
امروز: 11 اردیبهشت 1403