Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مهدی هاشمی: تندروها باعث شکاف در جریان اصولگرا میشوند/ مانع همراهی اصلاح طلبان ارزشی با اصولگرایان نمیشویم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 16 دی 1393 ساعت 23:39 بازدیدها:1907 مرتبه

مهدی هاشمی: تندروها باعث شکاف در جریان اصولگرا می‌شوند/ مانع همراهی اصلاح‌طلبان ارزشی با اصولگرایان نمی‌شویم.
نماینده مردم تهران در مجلس اعتقاد دارد که اگر قرار است حرکت و فعالیت اصولگراها نظام مند و چارچوب دار باشد، قطعا رفتارهای برخی تندروها به جریان اصولگرایی ضربه خواهد زد.


سید مهدی هاشمی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان باهنر مبنی بر اینکه ائتلاف اصولگرایان باید درون گروهی و بدون حضور اصلاح طلبان باشد به خبرنگار نامه نیوز  گفت: قطعا یکی از راهکارهای اصلی و مهم تفاهم، توافق، هماهنگی و هم افزایی بین اصولگرایان است و باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد .

وی اظهار داشت: اصولگراها باید بین خودشان یک تفاهمی را ایجاد کنند، قطعا این ائتلاف می‌تواند آن حداکثر انتظارات را تامین کند در این میان  اگر اصلاح طلبان ارزشی بخواهند اصولگرایان را همراهی کنند ما مانع آنها نمی شویم.

این نماینده اصول گرای مجلس  در مورد مصداق این اصلاح طلبان ارزشی نیز بیان کرد: فعلا نمی توانیم مصداق ها را بگوییم .

هاشمی در مورد احتمال حضور برخی تندروها در این ائتلاف درون جناحی و خطرات آن برای جریان اصولگرایی گفت:طبیعتا وقتی اصولگراها با همدیگر یک وحدت و همبستگی و وفاقی را ایجاد کنند یک خط قرمزهای و مدیریتی را بر اعمال و رفتار و برنامه هایشان خواهند داشت.

وی تاکید کرد:اگر قرار  باشد حرکت  و فعالیت اصولگراها نظام مند و چارچوب دار باشد، قطعا رفتارهای برخی تندروها به جریان اصولگرایی ضربه خواهد زد بنابراین اگر برنامه و خط قرمزی باشد باید همه در امتداد آن حرکت کنند .

نماینده تهران در خانه ملت گفت:رفتار تندروها باعث سختی یا کندی حرکت و شکاف در جریان اصولگرایی می شود که باید از ان پرهیز شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

60امروزmod_vvisit_counter
478دیروزmod_vvisit_counter
538این هفتهmod_vvisit_counter
11543هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49741این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419860کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.14.141.17
Mozilla 5.0, 
امروز: 30 اردیبهشت 1403