Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
یک آرزوست که مجلس آینده یکدست اصول گرا باشد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 29 دی 1393 ساعت 15:11 بازدیدها:2191 مرتبه

سبحانی‌نیا: یک آرزوست که مجلس آینده یکدست اصولگرا باشد /اصلاح‌طلب‌های ارزشی در مجلس آینده حضور دارند. 
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است: مجلس آینده مجلسی متشکل از چهره های اصولگرا و اصلاح طلب ارزشی و ولایتمدار خواهد بود.
حسین سبحانی‌نیا، عضو هیات ریسه مجلس در گفتگو با نامه نیوز در خصوص دلایل عدم ورود افرادی چون لاریجانی، رضایی و ولایتی به تحرکات انتخاباتی اصولگرایان، گفت:



فضای سیاسی کشور خیلی زود وارد فضای انتخاباتی شده است، گویا آقایان لاریجانی، ولایتی و رضایی ورود به بحث انتخابات را زودهنگام می بینند، گرچه فضا بدون حضور این افراد هم کاملا انتخاباتی شده است ولی طی ماه‌های آینده فضای کشور روشن تر و ملموس تر درگیر امر انتخابات خواهد شد و جای نگرانی از بابت ورود این چهره ها نیز وجود ندارد و آنها نیز به امر انتخابات ورود خواهند کرد.

وی همچنین درخصوص سخنان حدادعادل در مورد اینکه مجلس آینده باید اصولگرا باشد گفت:این یک آرزوست که مجلس آینده یک دست اصولگرا باشد ولی ما معتقدیم مجلس آینده اصولگرا ،ارزشی و ولایتمدار خواهد بود، حال ممکن است این افراد از طیفهای مختلف باشند، ممکن است اصولگرا با همین ویژگی‌ها باشند یا اصلاح طلب معتدل باشند.

عضو هیئت رییسه مجلس در مورد خطر تندروهای اصولگرا برای مجلس آینده گفت:البته ما معتقدیم باید در مجلس همه طیف‌‌ها حضور داشته باشد اما ارجحیت با نیروهای معتدلتر و منطقی‌تر است.

وی با بیان اینکه مجلس وقتی یک جناحی شود مجلس خوبی نمی‌شود، اظهار کرد: در مجلس باید هم اقلیت و هم اکثریت حضور داشته باشد، مسائل در نتیجه همین کثرت آرا نقد شود، این نقد کردن ها قطعا به نفع مجلس است و باعث پویایی بیشتر می شود. مجلس یک جناحی فکر می کند هرکارش خوب است درحالیکه برداشت درستی نیست.

سبحانی‌نیا گفت: طبعا در مجلس آینده علاوه بر اصولگرایان، اصلاح طلبان نیز حضور خواهند داشت، البته تا زمان انتخابات هنوز یک سال و اندی فاصله داریم، ممکن است در این فاصله خیلی از معادلات در فضای اجتماعی ان موقع تاثیر بگذارد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

501امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
6892این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
27170این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19357215کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 3.131.110.169
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403