Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
یک چشم اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم باید به جامعتین باشد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 29 دی 1393 ساعت 15:37 بازدیدها:1635 مرتبه

نجابت: یک چشم اصولگرایان در انتخابات باید به جامعتین باشد /حکمیت جامعتین باید مبتنی بر مکانیزم مشخص باشد.  
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران می گوید نقش بزرگتری جامعتین در بین اصولگرایان باید مبتنی بر مکانیزمی مشخص و روشن تعریف شود.
حسین نجابت، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد رهبریت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین در تحرکات سیاسی اصولگرایان گفت:

جامعه مدرسین تشکیلاتکاملا فرهنگی و سیاسی است، در جامعه مدرسین همه اعضا بلا استثناء مجتهد هستند. جامعه روحانیت مبارز نیز نقش سیاسی پررنگتری نسبت به جامعه مدرسین دارد. در کل اما هر دوی این تشکلها از جبهه اصولگرایی قابل تفکیک و جدا شدن نیستند.

وی تصریح کرد: جامعتین چه در صحنه فعالیتهای سیاسی حضور داشته باشند چه در پشت صحنه باشند، اصولگرایان حکمیت و هدایت آنها را می پذیرند. البته در مواردی این حکمیت قابل بحث است ولی جامعتین همواره نقش محوری در بین اصولگرایان داشته و دارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تاکید براینکه جامعتین در ادوار انتخاباتی گذشته نقش حداقلی و حداکثری داشته اند، خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف ازانتخابات مجلس و خبرگان تا ریاست جمهوری نقش جامعتین متفاوت بوده است ولی حضور آنها همواره موجب دلگرمی اصولگرایان بوده است.

وی افزود: البته اینکه ما از نقش جامعتین در بین اصولگرایان به عنوان بزرگترهای اصولگرایان نام می بریم باید مبتنی بر مکانیزمی مشخص و روشن باشد والا جمله ای کلی و مبهم خواهد بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایی گفت: نمی‌شود نگاه جامعه مدرسین و جامعه روحانیت را از جبهه اصولگرایی جدا دید بلکه باید یک چشم جبهه اصولگراها در تصمیمات انتخاباتی و سیاسی به جامعه مدرسین و جامعه روحانیت باشد و این یک اصل است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

585امروزmod_vvisit_counter
431دیروزmod_vvisit_counter
5028این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34238این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364283کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 5 مهمان حاضر
IP شما: 18.116.36.192
Mozilla 5.0, 
امروز: 05 اردیبهشت 1403