Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پیرموذن: مجلس آینده ترکیبی از مجالس پنجم و هفتم خواهند بود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 12 بهمن 1393 ساعت 21:48 بازدیدها:1572 مرتبه

پیرموذن: مردم از غوغاسالاران اصولگرا و اصلاح‌طلب استقبال نمی‌کنند /مجلس آینده ترکیبی از مجالس پنجم و هفتم خواهد بود.
نماینده اصلاح طلب مجلس در پیش بینی ترکیب مجلس دهم معتقد است مجلس آینده ترکیبی از مجالس پنجم و هفتم خواهد بود که وزنه اصلی با اعتدالیون اصلاح طلب و اصولگرا است.
کمال‌الدین پیرموذن، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در پیش بینی خود از ترکیب مجلس دهم و احتمال به اکثریت رسیدن اصلاح‌طلبان گفت:



رویکرد جامعه به سمت اعتدالیون است، اعتدالیونی که مبانی فکری‌شان به اصلاح طلبان معتدل نزدیک باشد نه اصلاح‌طلبانی که غوغاسالاری می‌کنند از سوی مردم مورد اقبال بیشتری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مردم هیچگونه تندروی و افراط را از سوی هیچ کدام از جریانات سیاسی برنمی تابند، تصریح کرد: البته این غوغاسالاران در دولت سابق و در بین اصولگرایان هم حضور داشتند و دارند، ولی همین افراد قطعا از سوی مردم مورد استقبال قرار نخواهند گرفت. مردم به دنبال کاندیداها و نمایندگانی هستند که به دولت در جهت حل مشکلات شان و تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی کمک برسانند.

این نماینده مردم اردبیل در مجلس تاکید کرد: مجلس آینده نه مانند مجلس ششم است نه مانند مجلس پنجم بلکه ترکیبی از مجالس هفتم و پنجم خواهد بود. مجلس ششم قطعا دیگر تکرار نمی شود زیرا هزینه های بسیاری را به نظام و مجلس وارد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس پنجم همانند مجلس نهم بود، ادامه داد:  ولی افراطی گریی و اذیت کردن دولت  در آن مجلس کمتر  بود. در واقع مجلس پنجم همراهی خوبی با دولت اصلاحات داشت، مجلس هفتم هم مجلس اصولگرایی بود که ندای منتقد در آن کم بود و انتقادات رنگ و بوی غرض ورزی نداشت. از این رو معتقدم مجلس آینده ترکیبی از  اصلاح طلبان اعتدالی و اصولگرایانی است که ممکن است ندای انتقادتشان همانند نمایندگان اصلاح طلب مجلس هفتم باشد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

483امروزmod_vvisit_counter
1145دیروزmod_vvisit_counter
9505این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49686این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419805کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.141.20.122
Mozilla 5.0, 
امروز: 29 اردیبهشت 1403