Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آرایش سیاسی جدید اصلاح طلبان در انتخابات مجلس/ اعتدالیون اصلاح طلب و اصولگرا به دنبال یک گردهمایی هستند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 24 بهمن 1393 ساعت 22:02 بازدیدها:1705 مرتبه

کنعانی مقدم: آرایش سیاسی جدید اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/اعتدالیون اصلاح‌طلب و اصولگرا به دنبال یک گردهمایی هستند.
عضو جبهه ایستادگی تاکید دارد اصلاح طلبان که مدتی از صحنه سیاست و رقابت دور بودند قصد دارند که با یک آرایش سیاسی جدید وارد عرصه رقابت شوند.
حسین کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، در خصوص آرایش سیاسی احزاب در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات مجلس دهم گفت:

بسیار زود است که از الان بخواهیم آرایش سیاسی احزاب و گروه‌های سیاسی را پیش بینی کنیم، اما از شواهد امر اینگونه به نظر می‌رسد که داوطلبانی همچون اصلاح طلبان که مدتی از صحنه سیاست و رقابت دور بودند قصد دارند که با یک آرایش سیاسی جدید وارد عرصه رقابت شوند.

وی ادامه داد: در رابطه با اصولگرایان هم  باید گفت که آنان به دنبال یک چتر وحدت برای جمع شدن زیر آن هستند. در رابطه با ریزش‌های که در هر دو جناح صورت گرفته است به نظر می‌رسد تشکل های معتدل اصلاح طلب و اصولگرا به دنبال یک گرد همایی با نام  معتدلین هستند ! و سعی بر این دارند تا با یک آرایش سیاسی جدید و نو  وارد صحنه شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه افرادی که مدتها خارج از صحنه سیاست بودند به دنبال این هستند تا دوباره به عرصه رقابت بازگردند ، خاطرنشان کرد: شخصیت هایی هم که قبلا در صحنه بودند و در این مدت‌ها کنار گذاشته شده بوند به یک حرکت جدیدی نیاز دارند، مثل افرادی که در زمان احمدی نژاد مدتی از صحنه سیاست خارج بودند و  سعی بر این دارند تا دوباره وارد عرصه سیاسی کشور شوند.

عضو جبهه ایستادگی ادامه داد: این موضوع به اقبال مردم بستگی دارد و اینکه بتوانند افکار عمومی را  نسبت به اقداماتی که در گذشته انجام داده اند روشن کنند.

دبیرکل حزب سبز در رابطه با حضور هواداران دولت در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: هوادارن دولت روحانی به نظر می رسد که همان شیوه انتخابات ریاست جمهوری را دنبال کنند و به دنبال تجمیع توان خود در مسائل سیاسی هستند؛ طیف‌های اصلاح طلب، کارگزار، اصولگرا و معتدل و غیره هرکدام سعی دارند تا جریانات مختلف را دور هم جمع کنند و بتوانند اکثریت پارلمان را به دست بیاورند.

این فعال اصولگرا اعتدال گرایان را تنها طرفداران روحانی ندانست و گفت: اگر اعتدال گرایانی که در جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی هستند بخواهند روی کار بیایند و مجلس را در اختیار بگیرند، به عملکرد دکتر روحانی در یک سال آینده بستگی دارد، اینکه دولت پاسخگوی مطالبات کسانی باشد که به وی رای دادند و ایشان را به عنوان رئیس جمهوری در این سمت قرار دادند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

128امروزmod_vvisit_counter
986دیروزmod_vvisit_counter
128این هفتهmod_vvisit_counter
9885هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36682این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19366727کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.136.235
Mozilla 5.0, 
امروز: 08 اردیبهشت 1403