Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تابش : به دنبال پدرخوانده برای اصلاح طلبان و اصولگرایان نباشیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 17 اسفند 1393 ساعت 22:13 بازدیدها:2001 مرتبه

تابش: به دنبال پدرخوانده برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نباشیم /کارگزاران در راستای وحدت جبهه اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کند. 
رییس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی معتقد است هیچ مانعی برای وفاق و اتحاد بین نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح طلب وجود ندارد.
محمدرضا تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون نقش محوری حزب کارگزاران در تحرکات انتخاباتی جریان اصلاحات گفت:

همیشه بین تشکل‌های اصلاح‌طلب نوعی وفاق وجود داشته است در حال حاضر نیز خوشبختانه این اتفاق نظر وجود دارد. کارگزاران هم خودش را جزئی از جبهه اصلاح‌طلبان می‌داند و با توجه به پایگاه‌ها و امکاناتی که در سطح جامعه دارد خودش را ملزم می داند در راستای هماهنگی بیشتر جبهه اصلاح طلبان فعالیت کند. این ساماندهی در روزهای آینده بیشتر هم خواهد شد.

وی به نقش آیت الله هاشمی در وفاق بین اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: معتقدم شرایط فعلی کشور فراتر از مباحث جبهه ای و جناحی است، حتی فراتر از اینکه اصلاح طلبان بخواهند کار را از دست اصولگرایان بگیرند. بحث امروز بحث نجات کشور و رها شدن مردم از تنگناها و گرفتاری هایی است که با آن مواجهه هستنند. از این رو همه باید نگرش یکسانی نسبت به شرایط فعلی کشور داشته باشند تا به افق بالاتر و عالی تری برسیم.

رییس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران جبهه اصلاحات و در راس آن آیت الله هاشمی رفسنجانی این هدف عالی را مدنظر قرار می دهند، گفت: معتدل هیچ مانعی در وفاق و وحدت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدلی که برای نجات کشور از این وضعیت تلاش می کنند وجود ندارد.

تابش درخصوص اظهارات برخی اصلاح طلبان مبنی براینکه جریان اصلاحات نیاز به پدرخوانده ندارد، اظهار داشت: اصلاحات یک حرکت جاری و ساری در بین همه ملت هایی است که طالب توسعه و ترقی کشورشان باشند. در سایه این تحولات و اصلاحات است که می توان مسیرهایی که باعث کژی و سستی در بنیان های کشور می شود را شناخت و آنها را اصلاح کرد. ما نیز جدا از بقیه نیستیم و معتقدم اصلاح طلبی در ذات دین، مردم و فرهنگ غنی ایرانیان نهفته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد: به هر صورت در جریان اصلاحات نیز شخصیت هایی آمده اند و وجود دارد که با طرح دیدگاه ها و بیان صادقانه مواضع شان و شفافیت در رفتار و گفتارشان و مهمتر از همه پاسخگو بودن نسبت به عملکردشان در دل مردم محبوبیت به دست آورده اند و نباید عنوان پدرخواندگی را برای آنها قائل شد.

وی گفت: شرایط کشور الان خطیرتراز آن است که  ما به دنبال پدرخوانده اصلاح طلبان یا اصولگرایان باشیم ولی آقای هاشمی در وفاق و اتحاد برای برون رفت کشور از این وضعیت و روی کار آمدن مجلس و دولتی کارآمد و نیروهایی که دلبسته به انقلاب، ارزشها و تعالی و توسعه کشور باشند نقش تاثیرگذاری دارند و می خواهند محدودیت ها و فشارها بروی مردم کاسته شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3376امروزmod_vvisit_counter
17821دیروزmod_vvisit_counter
3376این هفتهmod_vvisit_counter
32069هفته گذشتهmod_vvisit_counter
32856این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19402975کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 17 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.150.80
Mozilla 5.0, 
امروز: 16 اردیبهشت 1403