Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات مجلس دهم : ناطق بیاید لاریجانی کاندیدا نخواهد شد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 19 فروردین 1394 ساعت 19:02 بازدیدها:1900 مرتبه

روایت شجاعی‌کیاسری از گفتگوی لاریجانی و ناطق‌نوری درباره نحوه ورود به انتخابات مجلس/ ناطق بیاید، لاریجانی کاندیدا نخواهد شد. 
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت می گوید لاریجانی و ناطق نوری دو چهره تاثیرگذار در انتخابات مجلس دهم هستند و در صورت به میدان نیامدن یکی از آنها دیگری از او حمایت خواهد کرد.


سید رمضان شجاعی کیاسری، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون در حال بررسی برای ورود به انتخابات مجلس دهم است، به خبرنگار نامه نیوز گفت:  تاکنون به استراتژی مشخصی برای ورود به انتخابات نرسیده ایم، آقایان باید بنشینند و مسائل را روشن کنند و یک برنامه مشخص را تدوین کنند.

وی در خصوص نقش لاریجانی و ناطق نوری به عنوان محورهای فعالیت اصولگرایان معتدل در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: قطعا آقای ناطق نوری می توانند در انتخابات مجلس دهم چه در بعد حمایت از کاندیداها و افراد چه کاندیدا شدن نقش آفرین باشند و تاثیر سازنده و موثری در روند انتخابات ایفا کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید براینکه اگر ناطق نوری در انتخابات حضور یابد لاریجانی کاندیدا نخواهد شد، گفت: گویا آقایان با هم در این زمینه که اگر هرکدام بیایند دیگری کاندیدا نشود و از او حمایت کند گفتگوهایی نیز داشته اند.

شجاعی کیاسری با تاکید براینکه احتمال کاندیدا شدن ناطق نوری در انتخابات مجلس ضعیف است، خاطرنشان کرد: اگر لاریجانی به صحنه نیاد ناطق می آید ولی در کل می توان گفت هر دوی این شخصیت ها نقش قوی و تاثیرگذاری را در انتخابات خواهند داشت. این تاثیرگذاری هم در بعد کاندیدا شدن آنها است هم در بعد حمایت و پشتیبانی از افرادی که وارد صحنه رقابت می شوند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

474امروزmod_vvisit_counter
1145دیروزmod_vvisit_counter
9496این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
49677این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19419796کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.86.121
Mozilla 5.0, 
امروز: 29 اردیبهشت 1403