Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات مجلس دهم : بعید است محسن رضائی وارد ائتلاف با لاریجانی و قالیباف شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 27 فروردین 1394 ساعت 20:10 بازدیدها:1703 مرتبه

بعید است محسن رضایی وارد ائتلاف با لاریجانی و قالیباف شود /سنتی‌ها اجازه ندهند تندروها مدیریت بازی را به دست گیرند.  
یک چهره سیاسی اصولگرا معتقد است میان اصولگرایان سنتی و تندروهای این جریان وجه اشتراکی وجود ندارد و اصولگرایان اجازه نمی دهند که تندروها در زمین اصولگرایان بازی و مدیریت صحنه را به دست بگیرند.


 در خصوص احتمالات مطرح شده پیرامون شکل گیری ائتلاف سه جانبه محسن رضایی، علی لاریجانی و قالیباف به عنوان نماد اصولگرایان میانه رو در انتخابات مجلس دهم، گفت: اخیرا مباحثی پیرامون بازگشت آقای رضایی به سپاه مطرح شد و مشخص نیست که آیا ایشان باردیگر می خواهند در فعالیت های سیاسی حضور داشته باشند یا نه. این موضوع محلی از شبهه دارد بنابراین بعید است آقای رضایی وارد ائلاف سیاسی با لاریجانی و قالیباف شود.

وی ادامه داد: در مورد آقایان لاریجانی و قالیباف اما این امکان وجود دارد که به ائتلاف برسند زیرا به لحاظ سیاسی اشتراکات بسیاری با یکدیگر دارند؛ البته اینکه این دو نفر تمایزهایی نیز با هم دارند حرف دیگری است، اما از جهت کلی می‌توان گفت این امری شدنی است.

ایمانی با بیان اینکه اکثریت طیف سنتی اصولگرا هنوز به سمت تندروها نرفته اند، تصریح کرد: هنوز نمی توان درباره استراتژی سنتی ها یا حتی تندروها و احتمالات درباره نزدیک شدن اینها به هم اظهار نظر و قضاوت کرد. البته در این شکی نیست که در یک سری از تحرکات اخیر مانند برگزاری همایش‌های وحدت اصولگرایان، نسبت به طیف آقایان لاریجانی و قالیباف بی مهری‌های بسیای صورت گرفت اما نمی‌توان گفت که طیف سنتی به سمت تندروها رفته اند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه طیف سنتی اصولگرایان به لحاظ اصولی منطق‎‌شان با تندروی موافق نیست، خاطرنشان کرد: طبیعی است که سنتی ها با تندروها همکاری استراتژیکی نخواهند داشت. اساسا اصولگرایان زمین را به دست تندروها نخواهند داد و اجازه نمی دهند که تندروها در زمین اصولگرایان بازی و مدیریت صحنه را به دست بگیرند. طیف سنتی اصولگرا طیفی معتدل است که با تندروها هیچ وجه اشتراکی ندارد.

وی در خصوص اخبار مربوط به تشکیل حزب علی لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی ادعای رهبری اصولگرایان را ندارند، ایشان اگر حزبی شکل دهند مطمئنا قدرت خوبی در میان اصولگریان خواهد داشت اما اصولگرایان چاره ای ندارند که در درون یک مدیریت جمعی حرکت وحدت گرایانه خود را ادامه دهند. اینکه یک فرد بخواهد رهبری همه اصولگرایان را بر عهده بگیرد نه منطقی است و نه شدنی!.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

570امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
6282این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26560این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356605کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.234.191
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403