Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اخبار انتخابات مجلس دهم : دستور کار اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 29 فروردین 1394 ساعت 20:34 بازدیدها:1933 مرتبه

دستور کار اصلاح‌طلبان برای پیروزی در انتخابات آینده مجلس . 
افراد زیادی هستند که خود را قابل و متعلق به اردوگاه اصلاح‌طلبی می‌دانند اما در صورتی که همه برای انتخابات کاندید شوند و کنار نروند به طور قطع شکست اصلاح‌طلبان را شاهد خواهیم بود.


یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید برنامه اساسی اصلاح‌طلبان برای انتخابات سال آینده همگرایی باشد در نتیجه اصلاح طلبان یک دستور کار بیشتر ندارد و آن اتحاد، اتحاد و اتحاد است.

احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم در پاسخ به این سوال که برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات سال آینده چه خواهد بود، گفت: اتحاد دستور کار بسیار بسیار مهمی برای اصلاح‌طلبان است. این دستور کار دو سطح دارد؛ احزابی در تهران مرکزیت دارند و مستقر هستند باید سعی کنند مجموعه‌ای حکم ایجاد کنند و این مجموعه حکم هم باید در سطح کشور و هم در سطح استان‌ها فعال باشد.

او در ادامه افزود: دوم فعالیت هوشمندانه در سطح حوزه‌های انتخاباتی است. افراد زیادی هستند که خود را قابل و متعلق به اردوگاه اصلاح‌طلبی می‌دانند اما در صورتی که همه برای انتخابات کاندید شوند و کنار نروند به طور قطع شکست اصلاح‌طلبان را شاهد خواهیم بود.

شیرازد تاکید کرد: گذشت و فداکاری می‌تواند نتایج ثمربخشی داشته باشد و البته نمود نوعی شعور سیاسی هم است.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه در حوزه‌های انتخاباتی تک کاندیدا باید از سوی جناح‌ها معرفی شود، یادآور شد: این را تجربه به اصلاح‌طبان نشان داده و قطعا در حوزه‌های انتخابیه وضعیتی را شاهد خواهیم بود که می‌تواند مشابه تجربیات گذشته باشد. اگر کاندیدها رودرروی هم قرار بگیرند برنده می‌تواند دیگری باشد.

شیرزاد در پایان تاکید کرد: نه فقط احزاب اصلاح‌طلب که اصولگرایان معتدل هم می‌توانند در این اتحاد حضور داشته باشند و باید راه برای فعالیت آنها هم باز شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

677امروزmod_vvisit_counter
957دیروزmod_vvisit_counter
7035این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36245این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19366290کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 18.218.209.8
Mozilla 5.0, 
امروز: 07 اردیبهشت 1403