Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تنها چند صندلی محدود مجلس دهم به پایداری میرسد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 29 فروردین 1394 ساعت 21:35 بازدیدها:2024 مرتبه

بزرگان اصولگرا احمدی‌نژاد را جزئی از این جریان نمی‌دانند /تنها چند صندلی محدود مجلس دهم به پایداری‌ها می‌رسد. 
عضو هیئت رییسه مجلس معتقد است تندروهای جریان اصولگرا و اصلاح طلب تنها چند کرسی محدود پارلمان دهم را در اختیار خواهند گرفت.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درخصوص تحرکات انتخاباتی محمود احمدی نژاد در سفر به استان‌ها و برخی اظهارات مطرح شده از سوی نزدیکان به وی مبنی بر اینکه «اگرطیف احمدی نژاد در انتخابات مجلس حضور نیابد اصولگرایان توفیق نخواهند داشت»، به خبرنگار نامه نیوز گفت: خیلی از بزرگان اصولگرا گفته‌اند که احمدی نژاد اصولگرا نیست. خود او هم بارها گفته است که اصولگرا و عضو تشکلهای اصولگرا نیست.

وی اظهارداشت: مجلس آینده یک مجلس چندوجهی است و افراد و طیف‌های مختلفی در آن حضور خواهند داشت اما معتقدم طیف غالب، طیف مقتدری خواهد بود که طرفداران نظام هستند.

نعمتی بیان کرد: این پنج طیف عبارتند از؛ اصولگرایان معتدل،طرفداران دولت به عنوان مجموعه مستقل، اصلاح طلبان معتدل، طیفی منتسب به آقای لاریجانی و طیف دیگر نیز افراد تند جامعه همانند پایداری‌ها و چپ‌های تند. که این طیف آخر فقط چند کرسی را در مجلس به دست می آورند.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اینکه حزب لاریجانی تشکیل شده است و به زودی جزئیات آن رسانه ای خواهد شد، گفت: یک جریان جدید در کشور ایجاد شده است که مشی اصولگرایانه معتدل دارد که همان طیف اقای لاریجانی است. این طیف با همین حزبی که تشکیل شده است به میدان می آید. اعضای آن نیز از نمایندگان حاضر در فراکسیون رهروان ولایت و حامیان آقای لاریجانی و اصولگرایی اعتدالی در بیرون مجلس هستند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

233امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
5945این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26223این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356268کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 3.148.102.90
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403