Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
لیستی که روحانی ارائه کند کرسی اکثریت مجلس را به دست می آورد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 29 فروردین 1394 ساعت 22:01 بازدیدها:2076 مرتبه

فتاحی:
لیستی که روحانی ارائه کند کرسی اکثریت مجلس را به دست می‌آورد.
یک نماینده مجلس با بیان این‌که آرایش مجلس دهم حتماً تغییر می‌کند، اظهار کرد: لیستی که از طرف روحانی ارائه شود می‌تواند اکثریت مجلس را تقریباً به دست آورد.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارزیابی از آرایش سیاسی جریانات برای ورود به انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: فکر می‌کنم آرایش مجلس دهم تغییر خواهد یافت. البته تعدادی از نمایندگان

کنونی را در بهارستان شاهد خواهیم بود.

وی ابراز عقیده کرد: دولت روحانی گام اول را بسیار قدرتمند برداشته و انتظار می‌رود که در گام‌های بعدی نیز بتواند مسائل را حل کند. با توجه به این‌که در حوزه سلامت نیز سرمایه‌گذاری وسیعی انجام داد به نظر می‌رسد لیستی که از طرف روحانی ارائه شود بتواند اکثریت مجلس را از آن خود کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین اظهار کرد: در مورد آرایش اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات نیز جبهه اصلاح طلبی می‌تواند به جبهه معتدل و سیاست میانه‌رو و اعتدالی نزدیک شود و اگر این‌گونه باشد توان خوبی را در سیاست داخلی کشور به دست خواهند گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره این‌که جریان اصلاح‌طلبی از چه الگوی انتخاباتی تبعیت می‌کند، گفت:‌ فکر می‌کنم الگویی که بتواند این جریان را به موفقیت برساند الگوی اعتدال است و اگر اعتدال و اصلاحات در هم ذوب شوند می‌توانند یک جبهه بسیار قدرتمند سیاسی منظم و قانونمند تشکیل دهند که در آینده نیز نه دچار سستی، کندی و یا تندی خواهند شد.

وی با اعتقاد به این‌که کنار هم قرار گرفتن اصلاحات و اعتدال می‌تواند افراد خوشنامی را برای مجلس انتخاب کند، گفت: البته این بدین معنا نیست که دیگر نمایندگان خدمت نمی‌کنند اما این اتفاق می‌تواند برای دولت، مجلس و حتی قوه قضائیه مناسب باشد. اما اگر بتوانیم مجلس قدرتمندی داشته باشیم که عملاً در رأس امور قرار گیرد به نظر می‌رسد می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

فتاحی درباره این‌که چه پیش‌بینی از رفتار انتخاباتی جریان‌های رقیب دارد، گفت: به نظر می‌رسد در جبهه دیگر نیز افراد آن به خوبی کار می‌کنند. گرچه که اندیشه و فکر آنها قابل احترام است اما معتقدم اگر ذره‌ای از سوی جریان اصلاحات کندی صورت گیرد آنها می‌توانند فعالیت‌های خود را به خوبی دنبال کنند. لذا بسیار مرتب و منظم کار می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که اکنون زمان عمل کردن فرا رسیده است، اظهار کرد: هر حزب، کادر سیاسی و هر نماینده یا مدیری که بخواهد کار سیاسی انجام دهد باید عمل و توانمندی خود را نشان دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان، خاطرنشان کرد: برای این‌که کشور به نقطه مطلوب در مسائل انتخاباتی برسد باید رقابت‌ها توأم با اخلاق اسلامی و طبق شریعت اسلام و با فرمول‌های انسانی انجام شود نه این‌که تخریب صورت گیرد و اگر این‌طور باشد از همین ابتدا شکست خواهیم خورد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

697امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
6409این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26687این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356732کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 19 مهمان حاضر
IP شما: 3.15.229.113
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403