Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پاسخ محرمانه روحانی به نامه مجمع روحانیون در خصوص علت ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 18 اردیبهشت 1394 ساعت 21:04 بازدیدها:2550 مرتبه

پاسخ محرمانه روحانی به نامه مجمع روحانیون.   

یک خبرگزاری از پاسخ رئیس‌جمهور به نامه اعضای مجمع روحانیون مبارز خبر داد. اعضای مجمع در این نامه خواستار بیان علت ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات شده‌ بودند.
حجت‌الاسلام محمد مقدم درباره نامه مجمع روحانیون به رئیس‌جمهور در خصوص ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی رئیس دولت اصلاحات تصریح کرد:

به دنبال ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی رئیس دولت اصلاحات، اعضای مجمع بارها در جلسات مسائلی را در خصوص تحت الشعاع قرار گرفتن حقوق شهروندی در پی این اقدام مطرح می‌کردند که در نهایت با وجود این بحث‌ها تصمیم گرفته شد در این زمینه نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشته شود.

وی افزود: از آنجا که رئیس‌جمهور مجری قانون اساسی است و وظیفه پاسداری از حقوق شهروندی را بر عهده دارد و همچنین به این دلیل که ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات بدون استناد قانونی صورت گرفته است، تعدادی از اعضای مجمع از رئیس‌جمهور خواستند که در این‌باره به افکار عمومی توضیح دهند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: پس از ارسال این نامه، دفتر رئیس‌جمهور نامه‌ای به قوه قضائیه فرستاد و پاسخ سوال مجمع را از این قوه خواستار شد و رونوشت این نامه نیز به مجمع روحانیون ارسال شد؛ از این‌رو ما منتظر پاسخ نهادهای ذیربط در این زمینه هستیم تا برای افکار عمومی و اعضای مجمع، موضوع ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات مشخص شود.

همچنین حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در این‌باره اظهار کرد: پاسخ این نامه در مجمع روحانیون مطرح شد و به دلیل اینکه محتوای نامه قید «محرمانه» داشت، نمی‌توانم درباره جزئیات آن اطلاعاتی ارائه کنم.

براساس این گزارش، روز چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه خبر نامه مجمع روحانیون مبارز برای اجرای برخی از اصول مغفول‌مانده قانون اساسی به رئیس‌جمهور در خبرگزاری‌ها منتشر شد.

در بخشی از این نامه، نویسندگان با اشاره به «منع اصحاب رسانه از درج تصویر و ذکر نام رئیس‌جمهور اسبق و تایید این اقدام از سوی معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه» بر ضرورت ارائه مستند قانونی این منع تاکید کردند

پیش از این اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز پیگیر موضوع ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات بود که هنوز نتیجه این پیگیری در رسانه‌ها منتشر نشده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

249امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
5961این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26239این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356284کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.104.238
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403