Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شاید 7 درصد کرسی های مجلس دهم به طیف احمدی نژاد برسد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 23 اردیبهشت 1394 ساعت 18:48 بازدیدها:2516 مرتبه

شاید 7درصد کرسی‌های مجلس به طیف احمدی‌نژاد برسد/احمدی‌نژاد برخلاف روحانی، فرماندار منتقد را سریعا عزل می‌کرد. 
عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است مردم دیگر گول حرف ها و فریب های احمدی نژادی ها را نمی خوردند و در صورت ورود این طیف به انتخابات شاید 7 درصد کرسی های مجلس را بدست آورند.


غلامعلی جعفرزاده، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبرهای منتشر شده از فعالیت‌های انتخاباتی طیف احمدی‌نژاد در استان‌ها و احتمال برگزاری همایش فرمانداران دولت سابق، به نامه نیوز گفت: متاسفانه دولت یازدهم نتوانسته است کادر سیاسی خودش را جمع کند، و این یک اشکال بزرگ است. وقتی فرماندار بابل یا فلان استاندار پای صحبت های احمدی نژاد می نشینند معنایش این است که این افراد هنوز وامدار دولت قبل هستند نه دولت فعلی.

وی افزود: البته ممکن است هر رییس جمهوری چهار سال اول مشکل داشته باشد چون ما حزب نداریم. خود احمدی نژاد هم 4 سال اول مشکلاتی داشته و البته برخورد قهرآمیز می کرد منتهی روحانی برخوردش نرم است. اما اگر احمدی نژاد به شهرستانی می رفت و فرمانداری در جمع مردم کوچکترین نقدی را می کرد سریع عزل می کرد.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه این مشی روحانی حکایت از روحیه بزرگ منشی دولت یازدهم دارد، گفت: با این وجود امیدواریم که این روحیه عامل ضربه زدن به دولت نشود و در سال انتخابات دولت باید مقداری در بحث انتخاب مدیران ورود پیدا کند.

جعفرزاده حضور طیف احمدی نژاد در انتخابات را عاملی برای پرشور شدن انتخابات دانست و تاکید کرد: اتفاقا من موافقم احمدی نژاد و تیمش به میدان انتخابات بیایند تا انتخابات پرشور و هیجانی شود. اصلا خود احمدی نژاد اینگونه خواهد فهمید که مردم واقعا می فهمند و قدرت تشخیص و تمیز دادن مسائل را دارند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با تاکید براینکه اقبالی از سوی مردم به سمت احمدی نژاد نیست، گفت: اگر همه مردم هم پای صندوق های رای بیایند و مشارکت بالا باشد باز هم شک نکنید که چیزی به نام تیم احمدی نژاد برنده انتخابات نخواهد شد.

وی تصریح کرد: حتی اگر کاندیداهای این طیف پنهانی به انتخابات ورود پیدا کنند هم فکر نمی کنم بیش از 7 درصد کرسی های مجلس دهم را بدست آورند، مردم همیشه خواستار ادبیات جدید هستند و احمدی نژاد  هنوز نتوانسته تا اینجای کار ادبیات جدیدی ارائه دهد.

جعفرزاده  در مورد اینکه بخشی از مردم نیز طرفدار ادبیات احمدی نژادی هستند، گفت: شاید این افراد در لایه های پایین جمعیتی وجود داشته باشند هرچند معتقدم شرایط در همین لایه ها نیز تغییر کرده است و مطمئن باشید مردم در انتخابات اسفند ماه نشان می دهند که دیگر گول حرف ها و فریب های احمدی نژاد و احمدی نژادی ها را نمی خوردند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

910امروزmod_vvisit_counter
431دیروزmod_vvisit_counter
5353این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34563این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364608کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 3.137.185.180
Mozilla 5.0, 
امروز: 05 اردیبهشت 1403