Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 28 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
وزارت کشور برای فعال تر کردن احزاب باید بیشتر تلاش کند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 08 خرداد 1394 ساعت 13:30 بازدیدها:2585 مرتبه

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها :  

وزارت کشور برای فعال‌تر کردن احزاب باید بیشتر تلاش کند.

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: توقع ما از وزارت کشور برای فعال تر کردن بیشتر احزاب و تشکل‌های سیاسی بیش از اینهاست و وزارت کشور برای فعال‌تر کردن احزاب باید بیشتر تلاش کند.



نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه نگاه وزارت کشور به احزاب و تشکل‌های سیاسی تاکنون عملا آثار مطلوبی نداشته است، اظهار کرد: معلوم است که تلاش می‌شود تا توفیق حاصل شود اما با نگاهی به زمان تشکیل مجمع عمومی خانه احزاب می‌توان دریافت که خیلی وقت پیش باید این جلسه تشکیل می‌شد.

وی افزود: اگرچه جلسات متعددی برای سر و پا شدن خانه احزاب برگزار شد و من تلاش مسئولان را نفی نمی‌کنم و به هر ترتیب کار سختی بوده و مشکلاتی وجود داشته است اما توقع ما بیشتر از اینهاست و وزارت کشور برای فعال‌تر کردن احزاب باید بیشتر تلاش کند.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با مورد توجه قرار دادن قولی که از سوی وزارت کشور برای در اختیار قرار دادن یک مکان به خانه احزاب داده شد، گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات بر اساس یک سابقه تاریخی احزاب فعال‌تر می‌شوند توقع ما از وزارت کشور بیشتر از اینهاست.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

789امروزmod_vvisit_counter
435دیروزmod_vvisit_counter
4054این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
24332این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19354377کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 4 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.55.169
 , 
امروز: 28 فروردین 1403