Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
لزوم تشکیل شورای اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات مجلس دهم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 26 شهریور 1394 ساعت 14:04 بازدیدها:3486 مرتبه

حبیبی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛ 
لزوم تشکیل «شورای اصولگرایان» برای ائتلاف در انتخابات
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما راه چاره را برای ائتلاف اصولگرایان، تشکیل «شورای اصولگرایان» می‌دانیم که در آن همه جریانات اصولگرا حضور داشته باشند.

محمدنبی حبیبی امروز در حاشیه مراسم تشییع آیت الله خزعلی در دانشگاه تهران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی درباره وحدت هر چه بیشتر اصولگرایان انجام شده است، اظهار داشت: معتقدم که همه به دنبال تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان بوده و اصولگرایان باید با هم باشند.



وی افزود: اصولگرایان نباید برای خود سهم خاصی قائل باشند و به این شکل می توانیم به وحدت بیشتری برسیم. لازم است اصولگرایان به معنای واقعی کلمه به دنبال وحدت جامعی باشند که همه در آن جای گیرند و محوریت روحانیت را بپذیرند.

حبیبی با بیان اینکه امیدواری ام نسبت به گذشته بیشتر شده است، ادامه داد: به نظر بنده این روند که از مدتی پیش شروع شده به طرف وحدت اصولگرایان ادامه دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درخصوص پیشنهاد محمدرضا باهنر درخصوص محوریت ۵ +۱۰ گفت: شاید این موضوع را به عنوان یک پیشنهاد مطرح کنیم، اما اینکه چنین تصمیمی در جمع اصولگرایان اتخاذ شده باشد، به جلسات بعدی نیازمند است و خود وی باید در این مورد توضیح دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روند ائتلاف سه گانه اصولگرایان در چه وضعیتی قراردارد، تصریح کرد: این ائتلاف را باید از یک جا شروع می کردیم و بعد ما با سه تشکل این مسئله را شروع کردیم. در این مسئله پیشقدم بودیم و این به معنای آن نیست که هر سه تشکل پیشقدم بوده است.

حبیبی افزود: معتقدیم که ائتلاف بزرگ آن است که همه اصولگرایان در شورای بزرگ اصولگرایان که همه حضور دارند، شرکت کنند که این باید با محوریت روحانیت انجام شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ما راه چاره را برای ائتلاف اصولگرایان، تشکیل شورای اصولگرایان می دانیم که همه جریانات اصولگرا در آن حضور داشته باشند و بهتر است محوریت روحانیت هرگز از ذهن کسی خارج نشود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

698امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
7089این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
27367این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19357412کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 17 مهمان حاضر
IP شما: 3.21.98.121
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403