Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات مجلس دهم: روحانی : تمام کردن کار نیمه تمام خرداد 92 در اسفند 94 . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 11 مهر 1394 ساعت 18:54 بازدیدها:2545 مرتبه

روحانی نه، مردم باید راه خروج را به دلواپسان نشان دهند/ تمام کردن کار نیمه تمام خرداد 92 در اسفند 94. 
مردم باید در انتخابات اسفند 94، کار نیمه تمام خود در خرداد 92 را تمام کنند. آنها با رای دادن به نمایندگان نزدیک به دولت و جریان اعتدال راه را بر دلواپسان ببندند و اجازه ندهند این تفکر بیش از این در کشور جولان دهند. 


این روزها طرفداران دولت روحانی از رئیس جمهور توقع دارند که در برابر توهین‌ها برخی نمایندگان مجلس به ظریف در پی دست دادن با اوباما بایستد و از وزیر خارجه خود و گفتمان اعتدال دفاع کند. دفاع روحانی از کابینه خود، حرف درستی است اما آیا دفاع تنها وظیفه روحانی است؟

رئیس جمهور با توجه به حوادث مهم منطقه و اجرای برجام، نمی‌تواند به صورت مستقیم رودروی دلواپسان بایستد و تمرکز خود را از پرونده هسته‌ای و بحران‌های منطقه‌ای و جهانی به بحران‌های داخلی ایجاد شده از سوی دلواپسان تغییر دهد. همین مسئله باعث می‌شود که نقش مردم در مقابله با دلواپسان مهم تر از نقش روحانی باشد. 5 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی است  و انتخابات پارلمان دهم بهترین زمان برای نشان دادن راه خروجی به دلواپسان توسط مردم است.

مردم نباید انتظار داشته باشند که دولت در تمام زمینه‌ها وارد میدان کارزار شود و یک تنه جلوی تمام گردن کشی‌ها بایستد. بلکه کسانی که خرداد 92 را به گونه‌ای رقم زدند که جریان اعتدال در انتخابات پیروز شود می‌توانند در اسفند 94 نیز این حماسه را تکرار کنند.

حضور در انتخابات مجلس دهم، مهم ترین کمکی است که مردم می‌توانند به دولت روحانی کنند و با رای خود مجلس عقلانیت را تشکیل دهند. تقریبا تمام مردم می‌دانند که قاطبه  مجلس نهم مخالف روحانی است. بسیاری از نمایندگان این مجلس دوست داشتند که سعید جلیلی یا قالیباف بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند. آنها وقتی دیدند که رای مردم برخلاف نظر آنهاست سعی کردند به جای اینکه کنار دولت باشند، در مقابل او باشند و اجازه ندهند سیاست‌های دولت تدبیر و امید در کشور عملیاتی شود.

عدم رای اعتماد کامل به کابیه یازدهم، احضار پی در پی وزرا به مجلس، سوال‌های با ربط و بی ربط از وزرا، استیضاح و این آخری‌ها ایستادن در مقابل توافق هسته‌ای با تشکیل کمیسیون به نام «کمیسیون برجام‌« نمونه‌های بارز رفتارهای منفی مجلس مقابل دولت روحانی است.

ایجاد جریان دلواپسی در کشور دیگر مسئله‌ای بود که آنها علیه دولت راه انداختند. کسانی که در برابر تمام بی کفایتی‌های دولت گذشته سکوت کرده بودند و چشم خود را بر روی تخلفات گسترده  احمدی نژاد و دوستانش بسته بودند، در دولت روحانی تبدیل به دلواپس بزرگ شدند و نگرانی خود را از تمام تصمیمات دولت به گوش مردم رساندند. کسانی که امروز در برابر دست دادن ظریف و اوباما، فریاد وا اسلاما سر داده‌اند در برابر دیدار زاهدی وزیر علوم دولت نهم با با رالب (راغب) مجادله، وزير علوم وقت رژيم صهيونيستي سکوت کردند.

مردم باید در انتخابات اسفند 94، کار نیمه تمام خود در خرداد 92 را تمام کنند. آنها با رای دادن به نمایندگان نزدیک به دولت و جریان اعتدال راه را بر دلواپسان ببندند و اجازه ندهند این تفکر بیش از این در کشور جولان دهند.

نقش مردم در برابر تندروی به شدت مهم تر از نقش دولت است. مردم با حضور در انتخابات مجلس و یا هر انتخابات دیگری می‌توانند تفکر اعتدال را در کشور نهادینه کنند و اجازه ندهند که دولتی مانند دولت احمدی نژاد و مجلسی مانند مجلس نهم در کشور ایجاد شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

603امروزmod_vvisit_counter
431دیروزmod_vvisit_counter
5046این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34256این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19364301کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.143.9.115
Mozilla 5.0, 
امروز: 05 اردیبهشت 1403