Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
عدم مشارکت در انتخابات مجلس دهم به نفع اصول گرایان است.. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 17 آبان 1394 ساعت 00:00 بازدیدها:2770 مرتبه

عضو فراکسیون رهروان: عدم مشارکت در انتخابات به نفع اصول‌گرایان است/ اصول‌گرایان برای کسب 30 تا 50 درصد آرا باید در شعارهای خود تغییر ایجاد کنند. 
ندیمی اعتقاد دارد که اصولگرایان جریان ریاست جمهوری قبلی را دلیلی ساخته اند برای اینکه باهم اتحاد بیشتری برای ارایه لیست و آوردن رای داشته باشند
ابوذر ندیمی ،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد روند وحدت اصولگرایان گفت: سه فاکتور اساسی در رای اصولگرایان در مجلس دهم مهم است ،نخست بحث صلاحیت است که اصولگرایان بیشتر اعتقاددارند که تایید می شوند و

دیگر مربوط به حوزه های روحانیت است که بازهم اصولگرایان معتقدند  که از جانب مجامع حوزوی حمایت بیشتری می شوند و اصولگرایان در این دو بحث بیشتر سرمایه گذاری کرده اند .

وی اظهار کرد: موضوع دیگر بحث رقابت است که در این موضوع سه اتفاق محتمل است اتفاق اول رای خاکستری است که اگر رای خاکستری به میدان بیاید رویکردها متفاوت است و اتفاق دوم عدم مشارکت است که اگر عدم مشارکت باشد که به نفع اصولگرایان است  زیرا آنها از یک رای ثابتی برخوردارند که بیش از آنچه که انگیزه های اداری و سیاسی داشته باشند انگیزه های اعتقادی است و سومین اتفاق بستگی به مدیریت انتخابات است  .

ندیمی ادامه داد: به نظر می رسد که اصولگرایان در حال حاضر ودر انتخابات آتی نمی توانند به بیش از 50 درصد فکر کنند اما برای کسب آرا 30 الی 50 درصدی باید تحولاتی در شعارها  و رویکردها داشته باشند و الا با همین شعارها و رویکردها به 50 درصد نمی رسند.

وی گفت:در حال حاضر نوعی بازسازی و پالایش در جریان اصولگرایی در جریان است ،از بعضی از افراد که بیشتر از جریانات اجرایی  دولت قبل هستند خواسته اند که نیایند و برخی نیز خودشان گفته اند که شرکت نمی کنند .

ندیمی بیان کرد:در واقع اصولگرایان جریان ریاست جمهوری قبلی را دلیلی ساخته اند برای اینکه باهم اتحاد بیشتری برای ارایه لیست و آوردن رای  داشته باشند و گویا این دفعه بهایی بیشتری به  آراء میدهند تا وجه رای و وجه رای برایشان کمتراز وجه اعتقادی نیست.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

845امروزmod_vvisit_counter
993دیروزmod_vvisit_counter
5338این هفتهmod_vvisit_counter
32069هفته گذشتهmod_vvisit_counter
34818این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19404937کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 3.140.242.165
Mozilla 5.0, 
امروز: 18 اردیبهشت 1403