Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پولهای کثیف سرنوشت انتخابات را تغییر می دهند/ باید جلو این پول ها را بگیریم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 02 آذر 1394 ساعت 22:38 بازدیدها:2469 مرتبه

رئیس کمیسیون شوراها مجلس: پول‌های کثیف سرنوشت انتخابات را تغییر می‌دهند/ باید جلوی این پول‌ها را بگیریم.
خجسته می‌گوید: پول‌های کثیفی که سرنوشت انتخابات را تغییر می‌دهند نباید وارد عرصه انتخاباتی شود

امیر خجسته ،ریس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه چه راهکاری باید برای جلوگیری از پول‌های کثیف در جریان انتخابات اندیشیده شود گفت:

اید جلوی ورود پولهای آلوده و پول‌های که از مفاسد اقتصادی می آیند به جریان انتخابات گرفته شود و مهم این است که پول حرام و غیر شرعی وارد بحث انتخابات نشود .

وی اظهار داشت:در واقع پول‌های کثیفی که سرنوشت انتخابات را تغییر می‌دهند نباید وارد عرصه انتخاباتی شود و برای جلوگیری ازاین موضوع دولت لایحه شفاف سازی هزینه های انتخابات را به مجلس پیشنهاد داده است .

خجسته بیان کرد:در واقع با این لایحه و تصویب آن در مجلس ما به مردم اعلام می کنیم که مجلس مطالبات مردم را که شفاف سازی هزینه های انتخاباتی است را عملی کرده است .

وی تاکید کرد:اگراین لایحه تصویب و تبدیل به قانون شود امیدی را ایجاد می کند و مسولان اجرایی و نظارتی موظفند که قدرتمند این قانون را اجرایی کنند.

ریس کمیسیون شوراها بیان کرد:طبق این لایحه اگر گزارشی به فرمانداری‌ها ارسال شود سریعا فرمانداری‌ها عکس العمل نشان می دهند و افراد را می خواهد و به هیات نظارت گزارش داده می شود و این هیات پولهای کثیفی را وارد عرصه انتخابات می شوند را پیگیری می کند.

وی در مورد اینکه اگر قبل از انتخابات امکان چنین بررسی نباشدو بعد از ورود افراد به مجلس این موضوع مشخص شود با نماینده خاطی چه برخوردی میشود گفت:البته دولت در این لایحه چنین چیزی را پیش بینی نکرده است ولی ما در صحن علنی مجلس و هنگام بررسی جزییات این طرح این پیشنهاد را مطرح می کنیم که قبل از تصویب اعتبارنامه نمایندگان این موضوع بررسی شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

702امروزmod_vvisit_counter
679دیروزmod_vvisit_counter
7093این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
27371این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19357416کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 19 مهمان حاضر
IP شما: 3.135.190.101
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 اردیبهشت 1403